نوا 3 ای

هواوی پی 20 چه تفاوت‌هایی با نوا 3 ای خواهد داشت؟

هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) اخیرا در چین معرفی شد. همچنین این شرکت در روز 7 فروردین گوشی پرچمدار پی 20 (Huawei P20) را در پاریس رونمایی خواهد کرد. در ادامه، شباهت‌ها و تفاوت‌های این دو گوشی را بررسی می‌کنیم.

کمتر از یک هفته دیگر تا معرفی پرچمدار جدید و گل سرسبد گوشی های هوشمند هواوی باقی مانده است. هواوی پی 20 (Huawei P20) در روز 27 مارس 2018 (7 فروردین 1397) رسما در پاریس فرانسه رونمایی خواهد شد. تاکنون اطلاعات زیادی از جمله عکس‌های جاسوسی این گوشی در رسانه‌ها منتشر شده است. همچنین هواوی پیش از معرفی این گوشی پرچمدار خود، از گوشی جدید نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) در چین رونمایی کرد. ما در این مطلب قصد داریم شباهت‌ها و تفاوت‌های هواوی نوا 3 ای و هواوی پی 20 را بررسی کنیم.

طراحی قاب جلویی هر دو گوشی بسیار شبیه به آیفون ایکس است، اما همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، برخی تفاوت‌ها بین این دو مدل وجود دارد. در زیر نمایشگر هواوی پی 20، دکمه فیزیکی هوم قرار دارد که به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل می‌کند. در هواوی نوا 3 ای ، این دکمه فیزیکی حذف شده و لوگوی درخشان هواوی جای آن را گرفته است. در عوض، اسکنر اثر انگشت به قاب پشتی گوشی که از جنس شیشه است منتقل شد.

نوا 3 ای

نمایشگر 5.8 اینچی در نوا 3 ای و پی 20

هر دو گوشی مثل بیشتر گوشی‌های امروزی دارای دوربین دوگانه با لنز لایکا هستند که با آرایش عمودی در بالای سمت چپ قاب پشتی گوشی قرار گرفته‌اند. حاشیه‌های بین نمایشگر با قاب جلویی در هواوی پی 20 کمی باریک‌تر از هواوی نوا 3 ای است، اما هر دو گوشی از صفحه نمایش 5.8 اینچی بهره می‌برند. بنابراین ابعاد پی 20 کمی کوچک‌تر از نوا 3 ای است که این خبر خوبی برای علاقه‌مندان به گوشی‌های کامپکت و جمع و جور خواهد بود.

از لحاظ سخت افزاری، هواوی پی 20 به تراشه قدرتمند کایرین 970، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم و اندروید 8.1 به صورت پیش‌فرض مجهز شده است. گفته می‌شود نسخه دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت حدود 679 یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. وچه تشابهشون اینه که خیلی مسخره بودن جفتشون

  2. فکر میکنم بار دومه که ابن دوتا گوشی رو مقایسه میکنید؟
    خبرهای دیگه رو برای ترجمه هم انتخاب کنید.
    مرسی گجت.

  3. واقعا گوشی های خیلی حرفه ای داره هواوی

  4. حیف گوشیش چینیه ادم نمیتونه اطمینان کنه