تولید آزمایشی نسل جدید آیفون ها

اپل تولید آزمایشی نسل جدید آیفون ها را کلید می‌زند

اپل به جهت عدم تجربه تاخیر در عرضه آیفون ایکس، قصد دارد تا چند هفته دیگر تولید آزمایشی نسل جدید آیفون های خودش را کلید بزند. آیفون های سال 2018 اپل شامل سه مدل هستند که همگشی از طراحی شبیه به آیفون 10 برخوردارند.

اپل امسال قید استفاده از تاچ آی دی را همانند آیفون مدل ایکس در نسل جدید آیفون های خود خواهد زد و به جای آن تمامی آن‌ها را به فیس آی دی تجهیز می‌کند، اما دیگر قرار نیست اشتباهی که با آیفون ایکس خود داشت را بار دیگر تکرار کتد. کمبود قطعات سودآوری پرچمدار اپل را به تاخیر انداخت و دسترسی به آن را در ابتدای راه محدود کرد. این بار برخلاف دفعه قبل، شرکت اپل قصد دارد تولید آزمایشی نسل جدید آیفون های خود را خیلی زود کلید بزند تا مطمئن شود همه چیز درست اجرا می‌شود.

تولید آزمایشی نسل جدید آیفون ها در بهار

این تولید آزمایشی قرار است از سه ماهه دوم سال 2018 (بین فروردین تا خرداد ماه) آغاز شود. اطلاعاتی از مراکز طراحی تایوانی آی سی به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می‌دهد به زودی شاهد افزایش درآمد اپل خواهیم بود. در نظر داشته باشید که نسل جدید آیفون ها زودتر از سه ماهه سوم (فصل تابستان) عرضه نخواهند شد. اپل سال گذشته در اوایل تیر ماه بود که نخستین تولید آزمایشی آیفون های نسل فعلی را آغاز کرد.

منابع آگاه می‌گویند در حالی که سفارش قطعات نسل جدید آیفون های اپل هنوز افزایش چشمگیری نداشته است، اما آن‌ها به طور کلی به چشم انداز س ال جاری محصولات اپل خوشبین هستند.

انتظار می‌رود آیفون های سال 2018 اپل شامل دو مدل مجهز به نمایشگر اولد (با اندازه‌های 5.85 و 6.45 اینچ) و یک مدل 6.1 اینچی ال سی دی باشند. هنوز اطلاعات دست و پا گریخته‌ای از این محصولات به بیرون درز پیدا کرده است، اما شنیده می‌شود هر سه آن‌ها از ظاهری شبیه به آیفون ایکس برخوردارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ایول تا ببینم بازم کسی روداری میکنه

  2. بزودی پشیمون میشه چو.ن کسی نیست بخره

  3. ایول بابا چ زود دست بکار شده