آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5

آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5 را با قابلیت‌های جدید و متنوع دانلود کنید

آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5 منتشر شد. در نسخه جدید تلگرام ویژگی‌های جذابی برای عاشقان استیکرها اضافه شده است و برخی موارد دیگر نیز برای استفاده آسوده‌تر کاربران قابل رویت است. در ادامه همچنین لینک دانلود تلگرام 4.8.5 قرار داده شده است.

دقایقی پیش تلگرام 4.8.5 برای اندروید و تلگرام 4.8 برای گوشی های آی او اسی منتشر شد که می‌تواند مهم‌تر از همه، یافتن استیکرهای جدید را آسوده‌تر کند. از حالا به بعد، زمانی که شما یک ایموجی را بخواهید ارسال کنید، نه تنها از استیکرهای نصب شده بر روی گوشی‌تان به شما پیشنهاد داده می‌شود، بلکه از دیگر مجموعه استیکرهای موجود نیز مواردی برای نمایش به شما وجود دارد.

قابلیت‌های جدید آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5

جستجوی استیکر

آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5

جستجو برای مجموعه استیکرها در آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5 دیده می‌شود. در پنل استیکرها به سمت بالا اسکرول کنید تا یک جای جدید برای بخش جستجو را مشاهده کنید. این به شما کمک می‌کند تا خیلی زود یک استیکر جدید پیدا کرده و به مجموعه استیکرهای تلگرام خود اضافه کنید.

ارسال چند عکس

آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5

آیا نیاز دارید چند سلفی پی در پی ارسال کنید تا همه چیز را به تصویر بکشید؟ از کارتان دست نکشید، مشکلی نیست. زمانی که شما یک عکس برای ارسال می‌گیرید، از دکمه + استفاده کنید تا فورا عکس‌های دیگر شما نیز همراه آن ارسال شود.

حالت شب خودکار و وب‌سایت‌های متصل

آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5

همچنین آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5 اینک برخی از قابلیت‌های جذاب دیگر را نیز در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. با تنظیم حالت شب خودکار، شما می‌توانید تعیین کنید تا تم اپلیکیشن به صورت خودکار در شرایط نوری کم،‌ به حالت شب تبدیل شود.

علاوه بر همه این‌ها در آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5 استفاده از باتری نیز بهینه‌تر شده است تا عمر باتری دستگاه شما با هر بار شارژ، بیشتر از پیش باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. چرا سرعت دانلود اینقدر پایین

  2. فیلترشم که میخان کنن دیگه چ فاییده

  3. حتما ابدیتش میکنم ممنون

  4. خیلیم عالی شده مخصوصا حالت شب خودکارش

  5. بهترین پیام رسان این چندساله با اختلاف تلگرامه هیچ کم و کسری نداره تا لاین و واتس اپ اینا بود یک امکانات پیش پا افتاده ای رو نداشت که ادم حرصش میگرفت همین پاک کردن پیام ارسالی نشون میده چقد تلگرام عالی و کاربردیه

  6. چقدر داره مسخره میشه تلگرام ادم دیگه دوست نداره باهاش ارتباط برقرار کنه