تعداد کاربران فعال تلگرام

رکوردشکنی تعداد کاربران فعال تلگرام

تعداد کاربران فعال تلگرام به بیشترین میزان خود از زمان تاسیس این پیام رسان موبایل رسید. تلگرام بعد از انتشار جدیدترین آپدیت اساسی خود اعلام کرد تعداد کاربران ماهانه فعال آن اکنون بیشتر از هر زمان دیگری است.

200 میلیون کاربران فعال تلگرام

تلگرام بعد از معرفی، روز به روز تعداد بیشتری از کاربران سایر پیام‌رسان‌ها را به سمت خود جذب کرد. این روال افزایشی همینطور ادامه پیدا کرد تا این که به تازگی اعلام شد تعداد کاربران فعال تلگرام رکوردی تازه از خود ثبت کرده است. شرکت اعلام کرد طی سی روز اخیر، بیش از 200 میلیون کاربر به صورت کاملا فعال از این پیام‌رسان استفاده کرده‌اند.

بر اساس گفته‌های شرکت، آن‌ها بیش از همه به کاربران اعتقاد دارند. به اعتقاد شرکت تلگرام، انسان‌ها به صورت ذاتی هوشمند و نیک‌خواه بود و لیاقت این را دارند تا مورد اطمینان قرار بگیرند. این اعتماد شامل داشتن آزادی برای بیان افکار خود، آزادی برای ارتباط با دیگران به صورت خصوصی و آزادی برای خلق ابزارهای جدید است. این فلسفه دقیقا همان چیزی است که به ادعای تلگرام، آن‌ها در حال پیروی از آن هستند.

علاوه بر اعلام آخرین تعداد کاربران فعال تلگرام ، این شرکت جدیدترین به‌روزرسانی اساسی اپلیکیشن موبایل خود را برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز منتشر کرد. اصلی‌ترین تمرکز در آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5، افزودن ویژگی‌هایی به بخش استیکر پیام‌رسان بوده است.

تلگرام 4.8.5

بعد از دریافت جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام، با اسکرول در بخش استیکرها، باکس جدیدی به منظور جستجو کردن مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب خواهید توانست با جستجو، استیکرهای دلخواهتان را سریعتر پیدا کرده و استفاده کنید. مشابه این ابزار مدت‌ها است در بخش گیف‌ها وجود دارد، به طوری که می‌توان با جستجو، به سایر فایل‌های GIF که در مجموعه کاربر وجود ندارد دسترسی پیدا کرد.

توانایی برای ارسال چند عکس، ویژگی دیگر آپدیت جدید تلگرام است. در صورت استفاده از آیکون “+” خواهید توانست به صورت متوالی اقدام به ارسال عکس به یک مخاطب کنید.

تلگرام 4.8.5

ویژگی دیگر، مخصوص سیستم عامل آی او اس است، چرا که ورژن اندرویدی تلگرام آن را در آپدیت قبلی دریافت کرده بود. کاربران آیفون و آیپد می‌توانند با فعال‌سازی حالت شب خودکار، بدون نیاز به انجام تغییرات به صورت دستی، بین ساعت‌های خاص رابط کاربری را در حالت شب مشاهده کنند. برای دریافت آپدیت به مطلب زیر مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. فیلتر کنن بره زودتر بابا خسته شدیم از کانال بازی..

  2. فکر کنم روسیه و ایران که دارند فیلترش می کنند توی این چند ماه آینده به نصف کاهش پیدا میکنه

  3. در آستانه این اتفاق مهم و برای اینکه مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی بزنیم، تلگرام را فیلتر می کنیم D:

  4. تلگرام خب نسبت به همه بهتره متقاضیاشم همه میخوانش مال اونه

  5. بدون ایران میشد 160 ملیون