ال جی در حال توسعه نمایشگرهای microLED

ال جی در حال توسعه نمایشگرهای microLED برای گوشی های خود است

شرکت ال جی نیز سه علامت تجاری را به ثبت رسانده که نشان می‌دهد آنها در حال کار بر روی توسعه نمایشگرهای microLED هستند. البته برخلاف سامسونگ و اپل، ظاهرا هدف فعلی این غول کره‌ای استفاده از میکرو ال ای دی بر روی گوشی های هوشمند است.

ال جی به تازگی سه علامت تجاری را با مالکیت برند خود به ثبت رسانده است که همگی آن‌ها به نمایشگرهای microLED مرتبط هستند. این علائم تجاری که ظاهرا ال جی مشغول کار بر روی آن‌ها است، XµLED، SµLED و XLµLED نام خواهند داشت. اگر ال جی قصد داشته باشد از این موارد تازه به ثبت رسیده در محصولات تجاری قابل فروش خود استفاده کند، ما نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی می‌توانیم آن‌ها را در بازار ببینیم. به نظر می‌رسد که منظور از µLED همان میکرو ال ای دی است.

ال جی در حال توسعه نمایشگرهای microLED

نمایشگرهای microLED بر روی گوشی های ال جی

به هر ترتیب این علائم تجاری به نظر در بخش تجارت موبایل، گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار خواهند گرفت. ما چندی پیش شاهد رونمایی از یک تلویزیون بسیار بزرگ جثه میکرو ال ای دی از سوی سامسونگ بودیم و اپل نیز گفته می‌شود قصد دارد از این نمایشگرها بر روی گجت های پوشیدنی آینده خود مورد استفاده قرار دهد. اما حالا این برای نخستین بار است که می‌شنویم یک گوشی ساز قصد دارد با توسعه نمایشگرهای microLED از آن‌ها بر روی گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

اما این چیزی نیست که ال جی بخواهد تنها بدان بسنده کند. ما همچنین لپ تاپ ها، تبلت ها، گجت های پوشیدنی و حتی عینک های هوشمند یا واقعیت افزوده ای را نیز می‌توانیم مجهز به نمایشگرهای microLED ببینیم. این طور به نظر می‌رسد که ما می‌توانیم فهرست گسترده‌ای از محصولات را با نمایشگرهای مدرن ساخته شده توسط این تکنولوژی ببینیم،‌ اما در حال حاضر ظاهرا ال جی فقط آن‌ها را بر روی گوشی های هوشمند خود تعبیه خواهد کرد.

ال جی جی 7 (یا شاید یک نام دیگر) پرچمدار آینده کمپانی ال جی است که شایعات می‌گویند از یک نمایشگر +MLCD برخوردار است. هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی و زمان عرضه آن نیز در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ال جی با G 7 بد جور از چشمم افتاد! هر کاری کنه دیگه طرف این برند نمیرم