تکنولوژی شارژ بیسیم در هوا سامسونگ

سامسونگ تکنولوژی شارژ بیسیم در هوا را با چند پتنت توضیح می‌دهد

سامسونگ پتنت‌هایی را به انتشار رسانده که تکنولوژی شارژ بیسیم در هوا را توضیح می‌دهد. این تکنولوژی کاملا متفاوت از شارژ بدون سیم کنونی است و به معنای واقعی می‌تواند با فاصله‌ای چند متری دستگاه شما را شارژ کند.

شاید شارژ بیسیم کنونی که توسط برخی شرکت‌ها از جمله سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، نام کاملا غلطی باشد. برخلاف اینترنت بیسیم که دستگاه‌ها می‌توانند با فاصله‌ای تا چند ده متر از مودم و بدون هرگونه اتصال سیمی از اینترنت بهره‌مند شوند، تکنولوژی شارژ بیسیم کنونی با قرار دادن گوشی بر روی یک پد شارژ متصل به یک سوکت برق این کار را انجام می‌دهند. البته آن‌ها بسیار راه حل خوبی هستند، زیرا برای شارژ گوشی یا تبلت نیازی نیست که مستقیم از طریق اتصال یک کابل این کار را انجام دهید.

آینده تکنولوژی شارژ بیسیم چیست؟

این برای مصرف کنندگان و شرکت‌ها یک رویا است که بتوانند از تکنولوژی شارژ بیسیم در هوا بهره‌مند شوند. بسیاری از شرکت‌ها در سراسر جهان در تلاشند تا این رویا را به واقعیت تبدیل کنند و سامسونگ نیز یکی از آنها است. به عنوان بزرگترین تولید کننده بسیاری از لوازم الکترونیکی در جهان، این طبیعیست که سامسونگ علاقه‌مند به توسعه راه حل‌های آسان جهت شارژ دستگاه‌ها باشد.

عملکرد تکنولوژی شارژ بیسیم در هوا

پتنت به ثبت رسیده سامسونگ در پایگاه داده سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) تایید می‌کند که سامسونگ علاقه‌مند به توسعه تکنولوژی شارژ بیسیم در هوا است. این حق اختراع که در سال 2016 و در کره جنوبی به ثبت رسیده، نحوه تمرکز انرژی بر روی یک دستگاه خاص در یک اتاق را توضیح می‌دهد. سیستم سامسونگ پیش‌بینی می‌کند که نه تنها قدرت بر روی چه دیوایسی متمرکز خواهد شد، بلکه می‌تواند به راحتی موانع را با استفاده از منعکس کننده‌ها از بین برده و دستگاه‌ها را بدون اتصال واقعی به شارژر، از راه دور شارژ کند. این دقیقا همان رویای ما است: در اتاق راه برویم و گوشیمان نیز همزمان بدون اتصال سیمی مشغول شارژ شدن باشد.

البته همانطور که بسیاری از پتنت‌ها نیز هیچگاه از مرحله شبیه سازی بالاتر نیامده‌اند، هیچ تضمینی وجود ندارد که این حق اختراع به یک محصول تجاری واقعی تبدیل شود. با این حال این می‌تواند تکامل نسل فعلی تکنولوژی شارژ بیسیم را به تصویر بکشد. تکنولوژی شارژ بیسیم در هوا موضوعی نیست که در مورد بودن یا نبودن آن صحبت باشد، در مورد زمان عرضه آن هنوز بحث هست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به اندازه قیمت خود گوشیم من شارژر سوزوندم و قطع کردم.ی انقلابی تو زنگیه منه این واقعا

  2. خیلی خوبه اگ محدودیتی نداشته باشه و بشه همه جا ازش استفاده کرد.

  3. اگ ثابت باشه ک فرقی با همون کابل نداره تازه کابل بهتره.

  4. تنها تکنولوژی جالب همینه که مال سامسونگه