مشخصات فنی گوشی هواوی پی 20

قیمت و مشخصات فنی گوشی هواوی پی 20 فاش شد

قیمت و مشخصات فنی گوشی هواوی پی 20 (Huawei P20) توسط رولاند کوانت فاش شد. آیا خریداران این گوشی شانس استفاده از دوربین 40 مگاپیکسلی را خواهند داشت؟

پیش‌تر اطلاعاتی در رابطه با تجهیز هواوی پی 20 پرو به دوربین 40 مگاپیکسلی منتشر شده بود. این تلفن هوشمند قرار است با دوربین سه گانه و زوم هیبریدی پنج مرحله‌ای در اختیار کاربران قرار گیرد. در شرایطی که برخی کاربران در رابطه با استفاده از دوربین دوگانه جدید برای نسخه استاندارد پرچمداران این کمپانی چینی سخن می‌گویند، “Winfuture” با انتشار لیست کاملی از مشخصات فنی گوشی هواوی پی 20 ، اطلاعات جالبی از دوربین این تلفن هوشمند و ویژگی‌های سخت افزاری آن را فاش کرده است.

مشخصات فنی گوشی هواوی پی 20

مشخصات فنی گوشی هواوی پی 20

مطابق با این گزارش، هواوی P20 به دوربین دوگانه 12+20 مگاپیکسلی با زوم دو مرحله‌ای، مشابه آن‌چه که در میت 10 دیده بودیم، تجهیز خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی هواوی پی 20

با این حال، هم‌چنان کاربران می‌توانند ویدیوهای صحنه آهسته 960 فریم بر ثانیه را با وضوح 720p ضبط کنند. بریدگی بالای صفحه نیز میزبان دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است. این دوربین با استفاده از واحد پردازش عصبی تراشه کایرین 970، از ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی “Light Fusion” به منظور درخشان‌تر کردن تصاویر استفاده می‌کند.

به واسطه استفاده از طراحی ناچ و وجود یک بریدگی در بخش بالایی صفحه، نمایشگر 5.8 اینچی LCD دستگاه با نسبت 18.7:9 تولید خواهد شد. همچنین تراشه قدرتمند این گوشی در کنار 4 گیگابایت رم (2 گیگابایت کمتر از نسخه پرو) و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS به دست کاربران خواهد رسید. قیمت مورد انتظار برای پی 20، 680 یورو اعلام شده که این میزان در مقایسه با قیمت 900 یورویی مدل پرو بسیار کمتر است.

هواوی پی 20، 7.65 میلی‌متر ضخامت و 165 گرم وزن داشته و یک باتری 3 هزار و 400 میلی‌آمپر ساعتی همراه با “SuperCharge” (شارژ سریع 22.5 وات)، نیروی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی می‌توان به حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا و عدم وجود گواهی IP67 به منظور مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه