گلکسی جی 7 پرایم 2

گلکسی جی 7 پرایم 2 سامسونگ با قیمت رقابتی معرفی شد

سامسونگ گلکسی جی 7 پرایم 2 (Samsung Galaxy J7 Prime 2) بدون سر و صدا معرفی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، مشخصات فنی و امکانات گلکسی جی 7 پرایم 2 خواهیم داشت.

بعد از معرفی پرچمداران سری گلکسی اس 9، حالا سامسونگ با اضافه کردن گوشی گلکسی جی 7 پرایم 2 به بخش مربوط به هند از وب‌سایت خود، یک موبایل جدید را به محصولات خود اضافه کرده است. به نظر می‌رسد دستگاه پیش رو را می‌توان نسخه به‌روزشده “Galaxy J7 Prime” با تغییرات جزئی همچون کلیدهای خازنی در نظر گرفت. هرچند، در مقایسه با گذشته حتی اندازه این گوشی هم تغییری نکرده و موبایل جدید سامسونگ در ابعاد 151.7 در 75 در 8 میلی‌متر اما وزن بالاتر 170 گرم تولید شده است.

گلکسی جی 7 پرایم 2

کره‌ای‌ها از تراشه‌های اگزینوس 7 با پردازنده هشت هسته‌ای به عنوان مغز پردازشگر استفاده کرده‌اند که با توجه به کلاک 1.6 گیگاهرتزی آن، احتمالا ما باز هم با اگزینوس 7870 رو به رو خواهیم بود.

در رابطه با باتری و حافظه به نظر نمی‌رسد چیزی تغییر کرده باشد و نسل جدید این موبایل باز هم با باتری 3 هزار و 300 میلی‌آمپر ساعتی، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت به دست کاربران خواهد رسید. از طرفی، بهره‌گیری از اندروید نوقا به جای نسخه قدیمی‌تر مارشملو و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی به جایی 8 مگاپیکسلی، از تفاوت‌های مهم این تلفن های هوشمند محسوب می‌شوند.

گلکسی جی 7 پرایم 2

اگرچه برای دوربین پشتی باز هم از دوربینی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 استفاده شده، اما این دوربین حالا از قابلیت “Visual Search” در فروشگاه آنلاین سامسونگ در هند (Samsung Mall) هم پشتیبانی می‌کند. خریداران می‌توانند از سیستم پرداخت “Samsung Pay Mini” در این کشور استفاده کنند. به علاوه، دوربین جلویی موبایل همراه با فیلترها و استیکرهای زنده واقعیت افزوده با امکان ویرایش و اشتراک‌گذاری آنی ارائه خواهد شد.

گوشی جدید گلکسی J7 پرایم 2 با رنگ مشکی معرفی شده است، اما به زودی شاهد عرضه نسخه طلایی آن نیز خواهیم بود. علاقه‌مندان با پرداخت 215 دلار (175 یورو) می‌توانند موبایل میان رده سامسونگ را خریداری کنند.

تصاویر گلکسی جی 7 پرایم 2 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. سلام سال 2018 صفحه نمایش TFT خنده داره ولی تو این رنج قیمت یه گوشی مدرن قوی بهتون معرفی میکنم بنام Redmi 5Plus شیائومی فقط برو حالشو ببر

  2. بی اطلاعاتی بد دردیه
    پول این گوشی یه تومن هم باشه وقتی تاچ ال سیدی شکوندی باید هشتصد تومن پول تاچ السیدی بدی
    سامسونگ یعنی این
    هرچقدر هم خوب باشه یه سری مشکلات هم داره
    با این مشخصات میشه xiaoni redmi note 4 خرید 5.5 اینچ فول اچ دی چهار گیگ رم با سی پی یو snap 625 و باتری 4100 میلی آمپری از نظر دوربین هم بهتر از j7 prime قبلی که همینجا گفتن فرقی با دوربین گوشی جدیدش نداره
    حدای همه اینا با هفتصدو هفتاد هشتاد تومن میشه خرید
    گوشی بسیار عالی واسه چهار پنج نفر از اطرافیان خریدم همشونم راضی

  3. جناب قاسمی کیفیت صفحه نمایشش مشخص نشده؟

    باتری خوبی داره، 3 گیگ رم و اگزینوس 7870 هم برای یه میان رده (پایین رده) بسیار معقوله، گوشی خیلی خوبیه با 215 دلار، تو ایران قاعدتا 1 میلیون تا 1 میلیون و 50 هزار تومن قیمت می خوره (قاعدتا صفحه ش FHD باید باشه)

    • سلام دوست عزیز

      وضوح نمایشگر فول اچ دی هست. متاسفانه خود وب‌سایت سامسونگ هم اندازه نمایشگر رو مشخص نکرده، ولی به احتمال قوی مثل نسل قبلی 5.5 اینچی باشه چون حتی ابعاد دستگاه هم یکسان هست.

  4. بسیار عالی، می تونه رقیب خوبی برای آنر 7 ایکس هوآوی باشه

  5. دوباره با TFT ساخته ملتم که خیلی آگاهن میرن میخرن :))))))

  6. خود این از پی بیستو اینا همه خیلی بهتره

  7. بازم دم سامسونگ گرم

  8. چرا اینقدر طراحی های سامسونگ ضایع س

  9. درود بازم مثل همیشه عالى بخدا نگاهش به این هواوى مزخرف جنس بنجل چینى مى ارزه.
    مرسى گجت نیوز
    🙂