گوشی هواوی آنر 7 ای

گوشی هواوی آنر 7 ای با نمایشگر تمام‌صفحه و قیمت پایین عرضه می‌شود

تیزرهای گوشی هواوی آنر 7 ای (Huawei Honor 7A) ضمن مشخص کردن زمان معرفی، اطلاعات جالبی از ویژگی‌های موبایل جدید هواوی را فاش می‌کند.

چند روز پیش شاهد رونمایی گوشی آنر 7C با قیمت 899 یوان (142 دلار) برای بازار چین بودیم. اما این تنها موبایل جدید کمپانی هواوی نیست و به نظر می‌رسد سازندگان در حال توسعه یک محصول مقرون به صرفه دیگر با نام آنر 7A هستند.

مطابق با تصاویر مخصوص موبایل جدید هواوی با برند آنر که از طریق حساب کاربری رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، آنر 7A در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) به صورت رسمی معرفی می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای این موبایل، کمتر از هزار یوان بوده و وجود حرف “A” در این تصاویر، به معنی عرضه در آینده نزدیک است.

ویژگی‌های کلیدی گوشی هواوی آنر 7 ای

تصاویر پیش رو، ضمن تایید برخی شایعاتی که پیش‌تر توسط منابع مختلف منتشر شده بود، از وجود دوربین دوگانه پشتی و اندروید 8.0 اوریو خبر می‌دهند. همچنین خریداران این تلفن هوشمند از اسکنر اثر انگشت، بلوتوث، باز کردن قفل دستگاه با تشخیص چهره (Face Unlock) و پشتیبانی از دو سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت برخوردار خواهند شد.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از مشخصات فنی در دست نیست و برای آشنایی بیشتر با گوشی هواوی آنر 7 ای چاره‌ای جز انتظار تا روز دوشنبه نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قاعدتا صفحه نمایشش HD باید باشه
    رمش هم 2 یا 3 گیگ

    بد نیست! ولی اگر فول اچ دی بزنه عالی میشه

  2. سری آنر نسبت به قیمتشون محشرن انصافا

  3. انقدر داغونه که قیمتشم پایینه

  4. ی برند چینی بی خاصیت و یبار مصرفه.حیفه پوله بدی ب این

  5. عالیه این گوشی حرف نداره