گوشی گلکسی نوت 9

گوشی گلکسی نوت 9 احتمالا از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند

گوشی گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) به احتمال زیاد از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. آیا این فناوری تا پایان سال 2018 آماده استفاده می‌شود؟

با تلاش شرکت‌های مخابراتی برای پوشش شبکه 5G، زمان زیادی با تبدیل 5G به استانداردی برای تلفن های هوشمند و جایگزینی با 4G LTE فاصله نداریم. هرچند، در حال حاضر یک مشکل وجود دارد و آن، عدم پشتیبانی گوشی های موبایل از این فناوری است.

گوشی گلکسی نوت 9 از آنتن‌های HRC استفاده می‌کند

ولی حالا گزارشی جدید از کشور کره منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ پشتیبانی از 5G را به گوشی گلکسی نوت 9 خواهد آورد. مطابق با این گزارش، سامسونگ از آنتن‌های “HRC” به جای “LDS” استفاده خواهد کرد. این یعنی پرچمدار آینده کمپانی بزرگ “Samsung” از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. هرچند اینجا یک سوال مهم دیگر مطرح می‌شود و آن، پشتیبانی مودم داخلی دستگاه از نسل جدید این فناوری است. پیش‌تر سامسونگ اشتیاق بالای خود برای اضافه کردن پشتیبانی از نسل جدید این شبکه را با نشان دادن نمونه اولیه یک تبلت 5G نشان داده بود. از طرفی، مودم 5G سامسونگ برای چیپ‌های اختصاصی اگزینوس در سال 2019 آماده استفاده می‌شوند. در این صورت ممکن است استفاده از این فناوری برای سال جاری امکان‌پذیر نباشد.

تصور می‌کنید سامسونگ نخستین شرکتی خواهد بود که پشتیبانی از این شبکه را به محصولات خود اضافه می‌کند و یا باز هم چینی‌ها در این زمینه پیشگام خواهند شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اصا مگ ایران 5G ساپورت میکنه!!! 4G هم بزور داره اوننم تو بعضی شهرا هه

  2. گوشی ینی این. زندگی ایننن

  3. این موردش خیلی خوبه

  4. همیشه عاششششقم سامسونگ جوووووووووووون
    🙂
    🙂

  5. ولی اگه این کارو کنه دمش گرم واقعا عالی میشه

  6. از چین هر چی بگید بر میاد ولی سام هم شرکت خیلی بزرگ و قدرتمندی شده

  7. واااااااای. نوت ۹ چی میشه😍😍😍😍