رویداد 7 فروردین اپل

در رویداد 7 فروردین اپل انتظار معرفی چه محصولاتی را داشته باشیم؟

چیزی تا رویداد 7 فروردین اپل باقی نمانده است تا این شرکت از محصولات جدیدش رونمایی کند. اما در این مراسم چه محصولاتی معرفی خواهند شد؟

27 مارس (7 فروردین 97) شرکت اپل رویداد اختصاصی و بهارانه خود را برگزار می‌کند تا ضمن رونمایی از محصولات جدید خود از برنامه‌هایش برای آینده بگوید. یک نکته جالب در مورد این رویداد محل برگزاری آن است؛ به جای سالن‌های رسمی و اختصاصی شرکت اپل، رویداد مذکور در یکی از دبیرستان‌های هوشمند و معتبر شیکاگو برگزار می‌شود. در دعوتنامه این مراسم نیز اپل از ایده‌های خلاقانه و جدیدش برای معلمان و دانش‌آموزان گفته است.

رویداد 7 فروردین اپل نزدیک است

بنابراین رویداد 7 فروردین اپل ارتباط زیادی به حوزه آموزش دارد و فناوری جدید این شرکت کمک شایانی به این بخش خواهد کرد. اما بعید است در این مراسم شاهد رونمایی از قطعات و گجت‌های مهم و جدیدی از سوی اپل باشیم و این موارد به زودی در سالن جدید استیو جابز معرفی می‌شوند. با این حال ممکن است در رویداد 7 فروردین اپل شاهد معرفی یک یا دو محصول باشیم. ضمن اینکه شایعات حاکی از آن هستند که اپل می‌خواهد آیپد ارزانی را در مراسم معرفی کند.

یک آیپد جدید

رویداد 7 فروردین اپل

طرحی از آیپد اپل شبیه به آیفون ایکس این شرکت با حاشیه‌های کم دور صفحه و بریدگی بالای صفحه نمایش را در این تصویر مشاهده می‌کنید.

 

شرکت اپل در طراحی و تولید آیپدهای خود همیشه توجه ویژه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان دارد و ایده مجازی کردن کلاس‌های درس از زمان استیو جابز و رونمایی از اولین آیپد مطرح بود. این شرکت سال گذشته در رویداد بهاری خود از آیپد جدید 9.7 اینچی رونمایی کرد، بنابراین احتمال به‌‌روزرسانی این نسل از محصولات در رویداد 7 فروردین اپل وجود دارد.

اما آیا گزارش یا شایعه جدیدی در زمینه معرفی تبلت جدید در مراسم چند روز آینده وجود دارد؟ پاسخ مثبت است.

آقای مینگ چی کو یکی از معروف‌ترین لودهندگان و کارشناسان در زمینه اخبار و شایعات مربوط به محصولات شرکت اپل محسوب می‌شود. ایشان اخیرا از وجود احتمال رونمایی اپل از یک آیپد جدید در رویداد 27 مارس خبر داده است و اینکه احتمال دارد این آیپد شبیه به آیفون ایکس باشد؛ حاشیه‌های کم در اطراف صفحه (که البته آنچنان منطقی نیست و در این شرایط نگه داشتن تبلت کمی سخت می‌شود) و بریدگی بالای صفحه برای قرار گرفتن دوربین TrueDepth و همچنین قطعات مربوط به فیس آی دی.

اخیرا دو مدل جدید آیپد با شناسه‌های A1893 و A1954 توسط کمیسیون اقتصادی اروپا و آسیا مورد تایید قرار گرفته‌اند. این سازمان بر روی روابط اقتصادی کشور‌هایی نظیر روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان نظارت دارد. این دو شناسه ذکر شده نیز مربوط به هیچ آیپدی که قبلا معرفی شده باشد نیستند.

بنابراین بعید نیست زبان طراحی آیفون ایکس به سایر محصولات شرکت اپل نیز برسد. آیپد جدید اپل که احتمال رونمایی آن در مراسم چند روز آینده وجود دارد، احتمالا اولین دستگاه این شرکت است که از زبان طراحی جدید آیفون 10 بهره می‌برد.

قلم جدید اپل

رویداد 7 فروردین اپل

دعوتنامه شرکت اپل برای رویداد بهاری خود شامل یک متن دست‌نویس است و همین موضوع می‌تواند نشانه‌ای از رونمایی یک قلم جدید و ارزان‌تر باشد. با توجه به تم آموزشی این رویداد، رونمایی یک قلم هوشمند می‌تواند کاملا مرتبط با موضوع باشد.

کیت اختلاصی کلاس (ClassKit)

در یکی از نسخه‌های پیش‌نمایش iOS 11.3 یک فریم‌ورک جدید با نام ClassKit شناسایی شده است که گفته می‌شود به طراحی اپلیکیشن‌های آموزشی پیشرفته‌تر کمک خواهد کرد. یکی از قابلیت‌های جالب این بخش، امکان طراحی و پخش آزمون‌های کلاسی بین دانش‌آموزان است و پاسخ‌ دانش‌آموزان نیز مستقیما برای معلم ارسال می‌گردد. با رسیدن آیپدهای ارزان‌تر به کلاس‌های درس، ClassKit کمک شایانی به بالا بردن کیفیت آموزش مجازی در کلاس خواهد کرد.

آیفون SE 2 اپل

رویداد 7 فروردین اپل

آیفون SE اپل گزینه مناسب برای خریدارانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند جمع‌وجور، اما قدرتمند می‌گردند. این گوشی شبیه به آیفون 5s اپل است که بسیاری از کارشناسان آن را نقطه عطف طراحی آیفون‌های اپل در نظر می‌گیرند. شاید بتوان گفت آیفون SE این شرکت تنها محصول 4 اینچی است که بتوان در شرایط کنونی استفاده کرد. با این حال باید قبول کنیم که حالا وقت به‌روز شدن این محصول است.

با اینکه شرکت اپل معمولا وابستگی ویژه‌ای به میزان فروش این محصول ندارد و کمتر به آن توجه می‌کند، اما به هر حال آیفون های 4 اینچی هنوز هم خریداران زیادی در بازار دارند. گفته می‌شود اپل قصد دارد آیفون SE 2 را با زبان طراحی مدرن آیفون ایکس، حاشیه‌های کم و بریدگی صفحه نمایش، روانه بازار کند.

یک اپل واچ جدید؟

رویداد 7 فروردین اپل

با اینکه احتمال رونمایی از یک اپل واچ جدید در رویداد 7 فروردین اپل بسیار پایین است، اما همیشه احتمال رونمایی از لوازم جانبی جدید یا حتی تغییر قیمت این محصولات پوشیدنی وجود دارد. شرکت اپل به تازگی از بندهای جدید برای اپل واچ رونمایی کرده است، اما باز هم نمی‌توان این احتمال را نادیده گرفت که بخشی از رویداد بهاری اپل به ساعت‌های هوشمند اختصاص یابد.

به هر حال طبق معمول برای رویداد اپل باید تا شروع مراسم صبر کرد و هرچه بگوییم فقط حدس و گمان است. در گجت نیوز با پوشش کامل مراسم همراه شما خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. پولش ندارین بخرین چرا بی خود تخریب میکنید

  2. قلم جدید

    آیفون SE 2 (شدیدا منتظرش هستم تا ببینم پسر کوچیکه خانواده آیفون چه شکلیه!)

    و یه آپدیت خوب و بزرگ برای iOS (در مورد آپدیت بعدی حرف بزنن)

  3. گوشیه خوبیه ولی قیمتش خیلی دیگ کهکشانیه.کاش یکم ارزون تر بود.البته یکم ک چ عرض کنم.دو کم ارزون تر مثلا

  4. کارایی اپل خیلی خوبه ولی تو ایران فرقی با 1100 نداره.اونم با این رنج قیمتا ک اصلا دیگ حرفی برا گفتن نزاشته

  5. بابا اینم دیگ زیادی گندش میکنن .تنها مزیت خوبش همون دوربینشه