عکاسی از موج های دریا

معرفی برندگان مسابقه عکاسی از موج های دریا توسط نیکون

برندگان مسابقه عکاسی از موج های دریا توسط نیکون معرفی شد. این مسابقه تحت عنوان Surf Photo شناخته شده و هر سال برگزار می‌شود. امسال نیز تصاویر زیادی از موج های دریا به این مسابقه ارسال شد.

جایزه اصلی مسابقه سالانه Surf Photo نیکون به ترنت میشل (Trent Mitchell) تعلق پیدا کرد. اثر خارق‌العاده این عکاس Unbound نام داشته و متعلق به مجموعه‌ای از عکس‌ها است که ثبت تمامی آن‌ها، برای این عکاس نزدیک به پنج سال زمان برده است.

عکاسی از موج های دریا

در مسابقه‌ای جداگانه علاوه بر بهترین عکاسی از موج های دریا به بهترین ویدیویی که از این مناظر طی دوازده ماه اخیر ارسال شده نیز جایزه اهدا می‌شود.

جایزه بهترین عکاسی از موج های دریا ، امسال به اثری تعلق گرفت که از یک مجموعه ارزشمند با نام Tessellated Seas بیرون آمده است. ترنت میشل که برای جمع‌آوری این مجموعه پنج سال تمام زحمت کشیده، در گفتگو با خبرنگاران گفت عاشق مشاهده تغییرات آرام و پیوسته وضعیت هوا در سطح دریاها است.

به عقیده وی، مشاهده انرژی درون حرکت موج‌های دریا، به نحوی هیپنوتیزم‌کننده است و به همین دلیل او همانند یک آهنربا جذب چنین موقعیت‌هایی می‌شود.

برخلاف مسابقه عکاسی از موج های دریا ، رقابت بهترین فیلم در این زمینه Surf Video نام داشته و جایزه امسال آن به اثری تحت عنوان “The Big Wave Project” تعلق گرفت. تیم بونیتان (Tim Bonython) سازنده این اثر، در همکاری با تیمی متشکل از چند موج سوار بسیار حرفه‌ای، طی پنج سال این ویدیو را ساخته است.

برندگان مسابقه عکاسی از موج های دریا

در ادامه می‌توانید گالری بهترین آثار مسابقه عکاسی از موج های دریا را مشاهده کنید. این‌‌ها مواردی هستند که از بین بی‌شمار اثر ارسال شده برگزیده شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*