هیولای دریایی عجیب

مشاهده یک هیولای دریایی عجیب در سواحل جورجیا + ویدیو

به تازگی یک هیولای دریایی عجیب در سواحل جورجیا مشاهده شده است که برخی آن را به هیولای لخ نس (Loch Ness Monster) نسبت می‌دهند. آیا این موجود مرموز واقعا وجود دارد؟

جف وارن (Jeff Warren) یکی از ساکنین جورجیاست که در برخورد با این هیولای دریایی عجیب در پناهگاه حیات وحش “Wolf Island” در “Golden Isles”، تصور کرد که ابتدا با یک موجود مرده مواجه شده است. ولی به نظر می‌رسد او با چیزی عجیب‌تر رو به رو بوده است.

به گفته وارن، این حیوان 1.5 متری (5 فوتی) با گردن و باله‌های بلند، بیشتر شبیه هیولاهای دریایی ماقبل تاریخ بوده و متفاوت از آن چیزی‌ست که با آن آشنا هستیم. به علاوه، وارن این موجود را به عنوان چیزی مشابه «هیولای لخ نس» معرفی می‌کند.

وی بعد از تهیه ویدیویی از این موجود، آن را با ایستگاه‌های خبری محلی به اشتراک گذاشت و “US Fish and Wildlife Service” را به منظور بررسی چیزی که پیدا کرده بود، مطلع کرد.

تا به این لحظه، متخصصان در رابطه با هویت این موجود به پاسخ روشنی نرسیده‌اند و پرنده‌ها نیز بقایای آن را تکه تکه کرده‌اند. به همین جهت، تشخیص اینکه پیش‌تر چه میزان از این حیوان تجزیه شده، کار دشواری است.

هرچند، کاربران اینترنتی مثل همیشه نظریه‌های خود را دارند:

BetaNipson@
این [موجود] مشابه یک نوزاد نسی (Nessie) است. دریاها رازهای بسیار زیادی دارند.

ej_jax@
این [موجود] شبیه یک مارماهی است. اگر بتوانم تصویری [از آن] را پیدا خواهم کرد.

UofLSU@
دموگورگن آبی

پیدا شدن این هیولای دریایی عجیب به حدس و گمان‌ها در رابطه با یک افسانه محلی در رابطه با وجود “Altie” یا “Altahamaha-ha” (هیولای لخ نس خود ایالت جورجیا در باور محلی) کمک نمی‌کند.

این اولین (یا دومین) باری نیست که یک موجود عجیب و «مرموز» در سواحل مکان‌های مختلف پیدا می‌شود و تاکنون، همواره آنها با یک دلیل قابل قبول و بسیار خوب شناسایی شده‌اند. از نمونه‌های چنین چیزی می‌توان به هیولایی اشاره کرد که بعد از طوفان هاروی ظاهر شد؛ هیولایی که بعدها مشخص شد یک مارماهی بوده است.

در این مورد، “Dan Ashe”، مدیر “US Fish and Wildlife Service” طی گفتگویی با “Action News Jax” گفت که حیوان‌های دریایی اغلب به گونه‌ای تجزیه می‌شوند که تصور می‌کنیم با یک «پلسیوسورسانان» رو به رو هستیم. به طور مشخص، او گفت که یک کوسه 9 متری (30 فوتی) می‌تواند به گونه‌ای تجزیه شود که به نظر رسد این مدل گردن بلند و سر کوچکی را داشته است. تصویر زیر، کوسه‌ای در سال 2013 را نشان می‌دهد:

هیولای دریایی عجیب

به هر صورت، برای مشخص شدن هویت این موجود باید کمی منتظر باشیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی تهیه‌شده توسط جف وارن را مشاهده کنید.

ویدیوی هیولای دریایی عجیب در جورجیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این پسر عمو سرندیپیته. باور نمیکنید از بچه های دهه 60 بپرسید.

  2. شاید یک نوزاد بال یا نهنگ نارس بوده اما هر چی میتونه باشه هنوز خیلی از جاهای اوقیانوسها دست نخورده مونده ، هشت پاهایی هست که به اندازه یک اتوبوس هستند و تایید شده هستند

  3. یعنی چی هویتش معلوم شه؟ مثلا می خوان کارت ملی شناسنامه یا پاسپورتشو پیدا کنن؟

  4. روم به دیوار ترکیبی از نهنگ و شیر دریایی و مال اسبه 😐

  5. تصویر مطلب نکته داشت :)))))

  6. خب خبر مرگت برو جلو ترررررررررررر فیلم بگیر