میت 10

هوش مصنوعی دوربین هواوی میت 10 چه توانایی‌هایی دارد؟

گوشی های سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) اولین گوشی‌هایی هستند که از قابلیت هوش مصنوعی یا AI در تمام قسمت‌های آن استفاده شده است. در این مطلب قصد داریم توانایی‌های هوش مصنوعی دوربین میت 10 را بررسی کنیم.

جهان برای یک انقلاب هوش مصنوعی آماده است. جوامع قبول کرده‌اند که به سمت دیجیتالی شدن حرکت کنند و آماده پذیرش اتفاقات تکنولوژی هستند و با این حساب AI یا همان هوش مصنوعی در انتظار شروع طوفانی در این زمینه است. حوزه‌هایی مانند مخابرات، مراقبت‌های بهداشتی، حمل و نقل، مسافرت و دیگر موارد بیشتر و بیشتر به فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین کمک می‌کنند تا از زندگی انسان‌ها در حالت روزمره بهتر و راحت‌تر کند.

یکی از رهبران نوآوری، Huawei اولین شرکتی بود که AI را به تمام قسمت‌های سری هواوی میت 10 (HUAWEI Mate 10) یعنی دوربین، باتری و عملکرد عرضه کرد. این گوشی قدرت خود را از پردازنده Kirin 970 گرفته که توسط Huawei ساخته شده است. در سری HUAWEI Mate 10 دوربینی شگفت‌انگیز در نظر گرفته شده که بتواند تعامل کاربران با دنیای بیرون را متحول کند. در اینجا قرار است بدانیم هوش مصنوعی چه تأثیری در دوربین داشته است.

میت 10

ویژگی‌های دوربین هواوی میت 10

دوربینی که زیبایی‌ها را به سبک لایکا ثبت می‌کند

همکاری طولانی‌مدت Huawei با تولیدکننده دوربین‌های رده‌بالا Leica، دوربینی جدید و پیشرفته دوگانه را ارائه می‌دهد که عکاسی گوشی های هوشمند را به سطوح جدید می‌برد. با استفاده از قابلیت‌های بی‌نظیر لایکا در بحث دوربین دوگانه رنگ‌های دقیق‌تر، تعامل رنگی‌تر بین نور و سایه و تصاویر طبیعی‌تر را شاهد هستیم. در اینجا ترکیبی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی RGB با یک سنسور تک‌رنگ 20 مگاپیکسلی را می‌بینیم. گوشی‌های سری هواوی میت 10 دارای تثبیت‌کننده تصویر و همچنین بزرگ‌ترین دیافراگم f/1.6 جهان هستند. علاوه بر قابلیت‌های دوربین نوآورانه، به‌کارگیری تکنولوژی هوش مصنوعی به طور قابل توجهی باعث افزایش تجربه کلی دوربین شده است. دوربین در سری هواوی میت 10 به عنوان یک برگ برنده نسبت به سایرین به شمار می‌آید. در حال حاضر Android Entreprise این سری را به دلیل عملکرد دوربین عالی، اولین چیپ AI و یک باتری قدرتمند به‌شدت توصیه کرده است.

میت 10

دوربین برای عکس‌های شبانه از AI استفاده می‌کند

تصویربرداری در شب می‌تواند گاهی بسیار دشوار باشد. با استفاده از دوربین AI HUAWEI، عکس‌های به شدت بهتری را نسبت به گذشته ثبت خواهید کرد. دوربین با استفاده از AI جزئیات در شب و نور را به مراتب بهتر کنترل کرده و تنظیمات مورد نیاز را به طرز صحیحی اعمال می‌کند.

میت 10

دوربین تصاویر را می‌شناسد، یاد می‌گیرد و تشخیص می‌دهد

دوربین هوشمند سری هواوی میت 10 از تشخیص صحنه خودکار برای تشخیص آنچه که شما از طریق دوربین خود به دنبال آن هستید، استفاده می‌کند. با آموختن 100 میلیون تصویر، دوربین 13 نوع صحنه مختلف را در زمان واقعی به رسمیت می‌شناسد. از غذا، آسمان، ساحل، طلوع / غروب خورشید، متن و دیگر موارد، دوربین قادر به اعمال تنظیمات بهتر برای تصاویر شما خواهد بود و همچنین یک لعاب درخشان برای تصاویر شما اعمال می‌کند. هنگامی که شما بر روی سوژه مورد نظر خودتان فوکوس می‌کنید، دوربین تنظیمات خود را لحاظ کرده تا به شما رنگ‌های ایده‌آل، روشنایی، نوردهی و کنتراست بهتری را ارائه دهد. نکته بسیار مهمی که باید بگوییم این است که میزان هوشمندی و تشخیص صحنه در این سری به حدی دقیق است که توانسته‌ایم Porsche Panamera را به یک وسیله نقلیه هوشمند تبدیل کنیم تا با کمک دوربین اشیا اطراف خود را تشخیص دهد و کمکی برای رانندگی باشد. این خودرو می‌تواند بین 1000 عدد از اشیاء مختلف مانند گربه‌ها، سگ‌ها، توپ‌ها و دوچرخه‌ها را تشخیص دهد و یاد بگیرد که مناسب‌ترین مسیر را به راننده پیشنهاد دهد.

میت 10

استفاده از AI برای بزرگ‌نمایی و ثبت اشیاء متحرک

دوربین هوشمند هواوی میت 10 از AI برای زوم و ثبت اشیاء در فاصله دور با تمام جزئیات خود استفاده می‌کند. دارای زوم با حداکثر 6 تا 10 برابری بوده و با توجه به میزان روشن و محیط سوژه، ابعاد دقیقی را به خود می‌گیرد. علاوه بر این، دوربین از AI برای ثبت تصاویر ورزشی استفاده می‌کند زیرا عموما سوژه در این تصاویر متحرک بوده تا در نهایت تصویری صاف و بدون لرزش را به شما نشان دهد.

میت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این انقدر قوی بوده مدل بعدیش چیکار میخاد کنه

  2. عکاسیش توی شب بد نبود ولی به پای اس 9 نمیرسه

  3. من گرفتم واقعا عالیه و تو عکاسی خیلی کمک میکنه