بهترین لانچرهای اندروید

معرفی و دانلود بهترین لانچرهای اندروید

بهترین لانچرهای اندروید را می‌توان به دو دسته سبک و سریع و همچنین دارای قابلیت سفارشی سازی بالا تقسیم کرد. در این مطلب با بهترین لانچرهای اندرویدی در هر دو دسته‌بندی آشنا خواهیم شد.

لانچرها، نحوه ارتباط ما با رابط کاربری را مشخص می‌کنند. آن‌‌ها معمولا متشکل از چند صفحه خانه بوده و می‌توان درونشان، میانبرهای نرم افزارهای مختلف را قرار داد. اگرچه به صورت پیش‌فرض هر گوشی هوشمند باید دارای یک لانچر باشد، اما در اغلب مواقع، کاربران آن‌ها را پسند نمی‌کنند! اما به لطف وجود گستره‌ای از لانچرهای اندرویدی می‌توان ظاهر رابط کاربری را به شکل دلخواه تغییر داد.

با رفتن به گوگل پلی استور، تعداد زیادی لانچر مشاهده خواهید کرد که تست هر کدام کار دشواری است. در این مطلب با معرفی بهترین لانچرهای اندروید کار را برای شما راحت کرده‌ایم. بهترین لانچرهای اندروید در دو بخش متفاوت معرفی می‌شوند. با کلیک بر روی نام هر برنامه به صفحه دانلود آن در گوگل پلی استور ارسال خواهید شد.

بهترین لانچرهای سبک و راحت

آیا جزو کاربرانی هستید که همواره به دنبال سادگی و دور شدن از ریخت و پاش است؟ آیا فقط دوست دارید چند میانبر اپلیکیشن به همراه یک یا دو ویجت کاربردی در صفحه خانه قرار بدهید؟ پس باید در بین بهترین لانچرهای اندروید به دنبال مواردی باشید که آپشن‌های زیادی برایشان تعریف نشده و به همین دلیل بسیار سریع و سبک هستند.

Evie Launcher

بهترین لانچرهای اندروید

Evie Launcher یکی از سبک‌ترین و سریع‌ترین لانچرهای اندرویدی بوده و به لطف پشتیبانی از ژست‌های حرکتی تعریف شده برای آن، گشت و گذار درون رابط کاربری و باز کردن اپلیکیشن‌ها به سریع‌ترین حالت ممکن امکان‌پذیر خواهد شد. به عنوان نمونه می‌توان به ژست حرکتی کشیدن نمایشگر به سمت بالا به منظور باز کردن منو اشاره کرد که البته در بیشتر لانچرهای جدید دیده می‌شود.

همانند نوا لانچر، در اینجا نیز می‌توان با دو مرتبه ضربه زدن بر روی صفحه نمایش، آن را قفل کرد، بدون این که نیاز باشد دکمه پاور را لمس کنید. این کار در بلند مدت از استهلاک دکمه پاور جلوگیری کرده و به کاربر اجازه می‌دهد خیلی سریع گوشی را قفل کند.

می‌توان نحوه جدول‌بندی و قرارگیری میانبرها در دسکتاپ را سفارشی‌سازی کرد. یکی از مهمترین ویژگی‌های آن، دریافت آپدیت به صورت مستمر است که در هر مرتبه به افزایش سرعت و کارایی لانچر کمک می‌کند. می‌توان بعد از سفارشی‌سازی Evie Launcher برای خود، تنظیمات آن را در گوگل درایو ذخیره کرد و در سایر گوشی‌ های دارای این لانچر به کار برد.

Microsoft Launcher

بهترین لانچرهای اندروید

در کمال تعجیب، یکی از بهترین لانچرهای اندروید در حال حاضر از نظر سرعت و کارایی، به دست مایکروسافت توسعه پیدا کرده است. اگر تصور می‌کنید مایکروسافت لانچر شباهت زیادی به رابط کاربر ویندوز فون داشته و مترو استایل است، سخت در اشتباه هستید! این لانچر کاملا اندرویدی بوده و از دنیای ویندوز فون به دور است.

قرار دادن میانبرها و ویجت‌ها درون آن و همچنین دسترسی سریع به منوی اصلی با سرعت بالایی امکان‌پذیر بوده و همه چیز حول صفحه خانه می‌گردد. امکانات آن به اندازه Evie Launcher نیست، اما برای کاربرانی که در بین بهترین لانچرهای اندروید به دنبال یک مورد سبک و ساده هستند، جزو بهترین گزینه‌ها است. اگر دارای یک اکانت اوت لوک هستید، به لطف قابلیت همگام‌سازی آن با لانچر، می‌توانید از برخی ویژگی‌های جذاب برای مدیریت ایمیل و زمان‌بندی اعمال روزانه استفاده کنید.

بهترین لانچرهای اندروید از نظر سفارشی‌سازی

آیا دوست دارید کنترل کاملی بر صفحه خانه داشته باشید؟ دوست دارید با تغییر دادن نحوه جدول‌بندی، تعداد بیشتری میانبر به اپلیکیشن‌های مختلف را در هر صفحه خانه قرار دهید.؟ آیا دوست دارید ظاهر رابط کاربری را دقیقا به همان شکلی که دوست دارید در بیاورید؟ پس باید در بین بهترین لانچرهای اندروید به دنبال مواردی باشید که امکانات سفارشی‌سازی بیشتری دارند.

این دسته از لانچرها علاوه بر زیباتر کردن رابط کاربری، عملکرد را نیز به خاطر سفارشی‌سازی شدن بر اساس نیاز کاربر افزایش می‌دهند. داشتن کنترل برای تعریف ژست‌های حرکتی مختلف، کنترل ظاهر بخش بخش رابط کاربری و کاهش و یا افزایش اندازه میانبرها و ویجت‌ها از جمله دلایلی هستند که کاربران را به سمت این دسته از لانچرها جذب می‌کنند.

Nova Launcher

بهترین لانچرهای اندروید

نوا لانچر اکنون شش شاله شده و از سال‌ها قبل، به عقیده بسیاری از کاربران، در رده نخست بهترین لانچرهای اندرویدی قرار دارد. دلیل محبوبیت آن ترکیب کردن قابلیت سفارشی‌سازی در یک محیط ساده و راحت است، به این معنی که کاربر در بین انبوه گزینه‌های تنظیمات برنامه گم نخواهد شد.

با استفاده از آن خواهید توانست ظاهر رابط کاربری گوشی هوشمند خود را بدون در نظر گرفتن برند آن، تبدیل به لانچر پیش‌فرض گوگل پیکسل و یا گلکسی اس 8 کنید. به عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های نوا لانچر باید به توانایی برای تغییر نحوه جدول‌بندی صفحه‌های خانه اشاره کنیم که سبب می‌شود در کوچکترین حالت، بیش از پنجاه میانبر را در هر صفحه قرار بدهید!

متاسفانه استفاده از برخی امکانات نوا لانچر در گرو خرید نسخه آن پولی با پرداخت 5 دلار است، اما در حالت عادی، دانلود و نصب لانچر به صورت رایگان امکان‌پذیر است.

Action Launcher

بهترین لانچرهای اندروید

Action Launcher یکی دیگر از محبوب‌ترین لانچرهای اندرویدی بوده و امکان سفارشی‌سازی و سرعت بالا را در کنار هم قرار داده است. در این لانچر همه چیز با عنوان سریع (QUICK) نام‌‌گذاری می‌شود؛ Quicktheme Quickdrawer ،Quickpage و Quickbar نمونه‌ای از آن‌ها هستند. همانطور که از نام لانچر پیداست، درون آن به هر چیزی که نیاز دارید خیلی سریع دست پیدا خواهید کرد.

با این حال، بسیاری از کاربران اکشن لانچر را بیشتر به خاطر قابلیت‌های سفارشی‌سازی آن دوست دارند. به عنوان نمونه همچون نوا لانچر، امکان تعریف ژست‌های حرکتی زیادی وجود دارد که با هر یک می‌توان به اپلیکیشنی خاص وارد شد و یا کار متفاوتی انجام داد.

اگرچه از لحاظ برخی قابلیت‌ها مخصوصا در زمینه سفارشی‌سازی، این مورد همچون نوا لانچر قدرتمند عمل نمی‌کند، اما برای کاربرانی که به سرعت عمل نیز اهمیت زیادی می‌دهند، گزینه مناسب‌تری به شمار می‌آید. دانلود و نصب برنامه رایگان است، اما برای استفاده از برخی قابلیت‌های آن باید سری به پرداخت درون برنامه‌ای بزنید.

Smart Launcher 3

بهترین لانچرهای اندروید

Smart Launcher 3 یکی دیگر از بهترین لانچرهای اندروید از نظر قابلیت سفارشی‌سازی بوده و از الگوریتم‌های هوشمندی بهره می‌برد. به عنوان نمونه منو را به پنج دسته‌بندی متفاوت تقسیم کرده و در بالای صفحه یک باکس جستجو قرار می‌دهد. پشتیبانی از پوسته‌های مختلف یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آن برای کاربران است. می‌توان آن را بین لانچرهای سبک و سریع و همچنین دارای امکانات سفارشی‌سازی بالا قرار داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. لانچر مایکروسافت تست کردم خوب بود 👍

  2. جای چند تا لانچر کم بود مثل گو لانچر و tsf لانچر

  3. اندروید کلا لاکچریه😂😂

  4. ممنون بابت راهنمایی شما. عالی بود