کنفرانس معرفی هواوی پی 20

پخش زنده و آنلاین کنفرانس معرفی هواوی پی 20 و پی 20 پرو در پاریس

تماشای آنلاین کنفرانس معرفی هواوی پی 20 (Huawei P20) و هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) امکان‌پذیر شد. برای تماشای آنلاین رویداد هواوی می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.

گوشی های هوشمند هواوی توسط اپراتورهای آمریکایی به فروش نخواهند رسید و Best Buy نیز مشغول متوقف کردن فروش هواوی میت 10 پرو است. چندی پیش نیز آژانس‌های امنیتی آمریکا نسبت به خرید گوشی های هواوی هشدار داده بودند. با وجود تمام این موانع، هم‌چنان کاربرانی در کشور آمریکا هستند که با قبول ریسک استفاده از پی 20 پرو، می‌خواهند دوربین سه گانه این تلفن هوشمند و قابلیت‌های بسیار خوب آن را تجربه کنند.

کنفرانس معرفی هواوی پی 20 ساعت 17:30 شروع می‌شود

کنفرانس معرفی هواوی پی 20 و پی 20 پرو، فردا یعنی 7 فروردین در پاریس برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند ساعت 17:30 به وقت ایران، این رویداد را به صورت زنده از این صفحه تماشا کنند.

در رابطه با ویژگی‌های اصلی، گفته می‌شود در بخش پشتی پرچمدار جدید چینی‌ها، سه سنسور 40 مگاپیکسلی، 20 مگاپیکسلی (مونوکروم) و 8 مگاپیکسلی (تله فوتو) مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده دارند. دیافراگم این دوربین‌ها بین f/1.6 تا f/2.4 است و برای دوربین سلفی نیز از سنسوری 24 مگاپیکسلی استفاده شده تا بتوان تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن ثبت کرد. تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین 970، نمایشگر آمولد، 6 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و استاندارد IP67 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، از ویژگی‌های اصلی هواوی P20 پرو است.

گجت نیوز به صورت ویژه این مراسم را پوشش خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بخدا این گوشی داره میره اروپا و فتح کنه

  2. مطخاستم بابت پوشش شما ازتون تشکر کنم

  3. منتظر صایع شدن این برند چینی اشغال هستیم

    • شما اول برو درست کردن رو تایپ کردن رو یاد بگیر بعد بیا نظر چرت و پرت بده همین هواوی تو فروش اپلو گرفت و MATE 10PROتو سخت افزار تو پنچمارکANTUTUاز S8+وNOTE8بلاتره پس اطلاعات نداری فقط دوتا برند میشناسی نیا چرت و پرت بگو

  4. سلام
    بعد از معرفی باید فیلم های مقایسه پی ۲۰ پرو با بقیه پرچمداران رو دید. به شخصه خیلی به این گوشی امیدوارم. میت ۱۰ پرو که خیلی خوب بود . برای خرید، ۳ تا انتخاب دارم که در اولویت قرار دارن . گلکسی اس ۹ پلاس ، آیفون ایکس و پی ۲۰ پرو.