شارپ آکواس S3

انتشار تصاویر رسمی شارپ آکواس S3 پیش از رونمایی

تصاویر رسمی شارپ آکواس S3 به همراه عکس‌های نگاه نزدیک به آن منتشر شد. این در حالی است که دو روز تا زمان رونمایی گوشی شارپ آکواس اس 3 (Sharp Aquos S3) باقی مانده است.

شارپ مدتی پیش اعلام کرد گوشی آکواس S3 را طی برگزاری رویدادی در ویتنام، در روز بیست و هشتم مارس (هشتم فروردین) رونمایی خواهد کرد. دو روز پیش از این اتفاق، تصاویر رسمی شارپ آکواس S3 در صفحه فیس بوک شارپ ویتنام منتشر شد، به همین دلیل اکنون به طور دقیق می‌دانیم یک گوشی ناچ استایل دیگر در راه است.

به ادعای سازنده، گوشی شارپ آکواس S3 از نظر طراحی منحصربه‌فرد است، چرا که نخستین دستگاه 6 اینچی دارای نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 91 درصد به شمار می‌آید! همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، کل پنل جلویی توسط صفحه نمایش احاطه شده و کمتر حاشیه‌ای در اطراف آن دیده می‌شود. طراحی ناچ استایل کمک زیادی به این موضوع به کرده است. بریدگی بالای نمایشگر، دوربین سلفی، گوشی مکالمه و چند سنسور دیگر را درون خود جای می‌دهد.

شارپ آکواس S3

در پشت دستگاه شاهد قرارگیری یک دوربین دوگاته هستیم. در پایین آن نیز فلاش LED دوگانه وجود دارد. در این قسمت لوگوی شارپ به همراه اسکنر اثر انگشت نیز دیده می‌شود. در لبه پایینی شارپ آکواس S3 حفره‌های اسپیکر و درگاه یو اس بی نسخه C قرار دارند. در سمت راست گوشی درگاه سیم کارت و در سمت چپ آن کلید‌های کنترل حجم صدا به همراه کلید پاور تعبیه شده است.

تصاویر رسمی شارپ آکواس S3

شارپ آکواس S3 دارای سیستم تشخیص چهره مخصوص به خود بوده و به ادعای سازنده، به خاطر در نظر گرفتن نزدیک به هزار ویژگی صورت، با دقت بالایی قفل دستگاه را باز می‌کند. خوشبختانه در کنار تصاویر رسمی، تعدادی از عکس‌های نگاه نزدیک به این گوشی نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهیم کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت TENAA، تقریبا از بیشتر مشخصات فنی شارپ آکواس اس 3 اطلاع داریم. نمایشگر 5.99 اینچی و تراشه اسنپدراگون 660 (یا اسنپدراگون 630) در دو نسخه مختلف عرضه خواهند شد. یک نسخه دارای 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت ظرفیت داخلی است، اما نسخه قویتر، همراه با 6 گیگابایت حافظه اصلی و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود.

دوربین پشتی به سنسورهای 13 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی مجهز شده و دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.75 است. با این دوربین می‌توان بدون کاهش کیفیت تا دو برابر بزرگنمایی داشت. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. سخت افزار دستگاه از یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. در ادامه سایر تصاویر شارپ آکواس S3 که در صفحه فیس بوک شاپ ویتنام منتشر شده است را مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. شکل اپله اسم سامسونگه😕😕😕

  2. چقدر شبیه آیفون شدن گوشی ها

  3. مگه sمخصوص ساسونگ نیست؟ نمیتونه بزنه اینننن😑😑😑