مشخصات فنی هواوی پی 20 به صورت کامل لو رفت

یک خرده فروشی معتبر در آلمان مشخصات فنی هواوی پی 20 (Huawei P20)، پرچمدار جدید گوشی های هواوی را همراه با قیمت آن افشا کرده است. گوشی های خانواده هواوی P20 فردا، 7 فروردین ماه معرفی خواهند شد.

هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو فردا طی رویدادی در کشور فرانسه رونمایی خواهند شد. ما چند روز پیش جزئیات کاملی از مشخصات مدل پرو این خانواده را منتشر کرده بودیم، حال به لطف یک خرده فروش معتبر آلمانی، مشخصات فنی هواوی پی 20 نیز به صورت کامل افشا شد که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی هواوی پی 20

ساعاتی پیش سایت Winfuture.de جزئیاتی از گوشی P20 هواوی را افشا کرد. این گوشی از یک نمایشگر 5.8 اینچی ال سی دی با وضوح 2240×1080 پیکسل برخوردار است. قسمت بالایی نمایشگر بریده شده تا همانند آیفون ایکس از طراحی ناچ بهره ببرد، با این تفاوت که حالا این قسمت بریده شده کمتر از آیفون اپل خواهد بود. این قسمت ناچ میزبان یک دوربین سلفی است و برخلاف همتای آیفون خود فاقد سیستم پیشرفته‌ی تشخیص چهره خواهد بود. با این حال شما می‌توانید از یک سیستم تشخیص چهره با درجه امنیت کمتر، مشابه گوشی های اخیر هواوی/آنر در آن بهره ببرید.

تراشه کایرین 970 مدل پرو در این محصول نیز دیده می‌شود، اما به جای 6 گیگابایت رم حالا یک رم 4 گیگابایتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین حافظه داخلی نیز 128 گیگابایت بوده و خبری از قابلیت ارتقا حافظه، همانند مدل پرو نیست.

مشخصات فنی هواوی پی 20

دوربین‌های پشتی، نقطه تمایز دو مدل پی 20 و پی 20 پلاس است. نه تنها مدل پی 20 به جای 3 سنسور از 2 سانسور برخوردار است، بلکه سنسورهای به کار رفته در آن‌ها نیز از یکدیگر متفاوتند. دوربین اصلی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی بهره می‌برد که با یک سنسور 20 مگاپیکسلی سیاه و سفید با دیافراگم f/1.6 برخوردار است. بدیهی است که همچنان هواوی برای توسعه این دوربین‌ها از برند معتبر لایکا کمک گرفته است و هنوز هم لوگو این شرکت را می‌توان در کنار دوربین‌های گوشی مشاهده کرد.

در اینجا یک سنسور رنگی مادون قرمز و یک ماژول فوکوس خودکار لیزری که بین دو دوربین قرار گرفته همراه با یک فلاش ال ای دی به تجربه عکاسی بهتر از نسل‌های گذشته کمک می‌کنند. با این اوصاف گفته می‌شود تنها سنسور 12 مگاپیکسلی این ماژول دوربین دوگانه از تثبیت کننده اپتیکال تصویر برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این سیستم دوربین می‌توان به پشتیبانی از ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه‌ای با وضوح HD همانند گوشی های سری گلکسی اس 9 سامسونگ اشاره کرد.

بر روی قاب جلویی نیز دوربین 24 مگاپیکسلی در هر دو مدل هواوی پی 20 و پی 20 پرو یکسان است. این دوربین با تکنولوژی “Light Fusion” همراه شده است که می‌تواند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، به خلق تصاویری شفاف و روشن کمک کند.

مشخصات فنی هواوی پی 20

از سایر مشخصات فنی هواوی پی 20 باید به پشتیبانی از دو سیم کارت، یک درگاه USB نوع C با پشتیبانی از DisplayPort که می‌توانید به لطف آن گوشی‌تان را به یک نمایشگر خارجی متصل کرده تجربه دسکتاپی را در اختیار داشته باشید اشاره کرد. همانند گوگل و اپل و بسیاری از دیگر شرکت‌های گوشی ساز، هواوی نیز تصمیم گرفت تا سرانجام در گوشی های پرچمدار خانواده هواوی P20 قید استفاده از جک 3.5 میلی‌متری هدفون را بزند. البته در داخل جعبه گوشی یک تبدیل 3.5 میلی‌متری به USB نوع C نیز وجود دارد تا همچنان بتوانید از هدفون‌های قدیمی‌تان نیز همراه آن استفاده کنید. پشتیبانی از 31 باند LTE، ان اف سی، بلوتوث 4.2 و رابط کاربری EMUI 8.1 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو دیگر جزئیات این گوشی است.

این خرده فروشی آلمانی همچنین ذکر کرده است که گوشی جدید هواوی از یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که قادر به ارائه تکنولوژی شارژ سرعی SuperCharge هواوی است. وزن این محصول 165 گرم و ابعاد آن برابر با 149x71x7.65‌ میلی‌متر است و در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی وارد بازارهای اروپایی خواهد شد.

قیمت هواوی پی 20

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، تصویری نیز به انتشار رسیده که مشخصات فنی هواوی پی 20 را تایید می‌کنند. علاوه بر آن ظاهرا مدل پی 20 با قیمت 649 یورو و مدل‌های پی 20 پرو و پی 20 لایت نیز به ترتیب با قیمت‌های 899 یورو و 369 یورو روانه بازار خواهند شد. گفته می‌شود احتمال عرضه مدل هواوی پی 20 پورشه دیزاین نیز وجود دارد که اگر عرضه شود به حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز بوده و با قیمت بیشتری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یه نقطه ضعف گیر اورده هواوی اونم دوربینه با همون سر مردمو میبره

  2. اگه واقعا کیفیت مشخصاتشون مثل بقیه پرچم دار ها باشه. عالیه