هواوی آنر 7A

مشخصات فنی گوشی هواوی آنر 7A فاش شد

مشخصات فنی گوشی هواوی آنر 7A فاش شد. باید به زودی منتظر معرفی یک پایین‌رده جدید با نمایشگری کشیده و قد بلند باشیم. سایر ویژگی های هواوی آنر 7 ای (Huawei Honor 7A) را در ادامه مشاهده خواهیم کرد.

بر اساس گزارش‌های جدید، باید منتظر اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده هواوی Honor 7 باشیم. بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط China Telecom عمومی شده است، هواوی آنر 7A یکی دیگر از پایین‌رده‌های پرفروش‌ترین گوشی‌ساز چین بوده و انتظار می‌رود روز جمعه‌ی پیش رو به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی 240 دلار قیمت خواهد داشت.

مشخصات فنی هواوی آنر 7A

هواوی آنر 7A دو ویژگی اصلی طراحی گوشی های هوشمند در عصر حاضر یعنی نمایشگر کشیده دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 و دوربین دوگانه را داراست. متاسفانه رزولوشن نمایشگر 5.7 اینچی آن اچ‌دی پلاس (1440 در 720 پیکسل) است. استفاده از تراشه اسنپدراگون 430 نیز در کنار رزولوشن نمایشگر نشان می‌دهد با یک گوشی پایین‌رده رو به رو هستیم. حافظه رم و ظرفیت داخلی به ترتیب 3 گیگابایت و 32 گیگابایت هستند.

هواوی آنر 7A

دوربین دوگانه گوشی هواوی آنر 7A متشکل از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود عکاسی پرتره با استفاده از آن امکان‌پذیر باشد. هواوی آنر 7 ای به صورت پیشفرض همراه با اندروید 8 اوریو عرضه شده و به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. ابعاد گوشی 152.4 در 73 در 7.8 میلی‌متر بوده و 150 گرم وزن دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کوشی های هواوی همه حرف ندارن