اندروید 8 برای گلکسی اس 8

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 سامسونگ در ایران منتشر شد

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) در ایران منتشر شد. به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو، قابلیت‌های جدید و جالبی را به گوشی های گلکسی اس 8 اضافه می‌کند.

سرانجام آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 در ایران به انتشار رسید و قابلیت‌های جدید و جذابی را برای کاربران این گوشی به ارمغان آورد. این به‌روزرسانی، رنگ و شکل تازه‌ای را به این گوشی پرچمدار می‌بخشد و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) نیز جدید می‌شود. با دریافت این آپدیت، عملکرد دستگاه شما نسبت به گذشته بهبود پیدا می‌کند و تجربه کاربری بهتری را به شما ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های آپدیت اندروید 8 اوریو می‌توان به افزایش چشم‌گیر سرعت، توانایی مدیریت بهتر اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربر، نوتیفیکیشن‌های دسته‌بندی شده و ساعت‌های جدید برای صفحه قفل اشاره کرد.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 از راه رسید

روز گذشته نیز برخی کاربران از انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 خبر داده بودند و حالا انتظار نسبتا طولانی‌مدت کاربران گلکسی اس 8 برای دریافت این به‌روزرسانی به سر آمده و سامسونگ، اندروید 8 را به این کاربران ارائه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من ۲ روز اپدیت کردم و تا این لحظه هییییچ تفاوتی تو گوشی نمیبینم فقط احساس میکنم یک مقدار روان تر شده
    البته یک سری تغییرات هست مثل لانچر با ویژگی مشابه 3D تاچ یا کیبورد با تم مشکی یا ایموجی های جدید…
    ولی خدایی زشته که به اینها بگیم تغییر ،همه اینارو با یه لانچر هم میشه تغییر داد

  2. چه عجب ، حتماً واسه S7 و s7edge انشاالله سال دیگه میاد.
    چقدر سریع آپدیت میاد ، خواهشاً اینقدر عجله نکنید.

  3. در اندروید 7 ، مانور روی برنامه ها بسیار بهتر صورت میگیره (بدون روت بودن گوشی) اما اندروید 8 بسیاری از قابلیتها رو حذف کرده و خیلی امنیتی شده

  4. سری اس داغون ترین سری سامسونگه
    ولی نوت عالیه