شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2s) معرفی شد

شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2s) رسما در شانگهای معرفی شد. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی، امکانات و ویژگی‌های شیائومی می میکس 2 اس خواهیم داشت.

شیائومی از جمله اولین شرکت‌هایی بود که به تولید محصولاتی با نمایشگر بدون حاشیه روی آورد. حالا در شانگهای هستیم و سومین عضو ای خانواده “Mi Mix” با نمایشگر کم‌حاشیه، تراشه قدرتمند و قابلیت‌های نرم افزاری فراوان پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شیائومی می میکس 2 اس

مشخصات فنی شیائومی می میکس 2 اس

پرچمدار جدید شیائومی به صفحه نمایش 5.99 اینچی FullView 2.0، از نوع IPS LCD با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 تجهیز شده و پوشش محافظ گوریلا گلس از آن در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند. حاشیه‌های صفحه از سه طرف به حداقل رسیده‌اند و بر خلاف شایعات قبلی، خبری از بریدگی در گوشه سمت راست صفحه نیست. در نتیجه، دوربین سلفی را می‌توان در حاشیه پایینی پیدا کرد.

تراشه اسنپدراگون 845 با پردازنده‌ای متشکل از چهار هسته Kryo 385 Gold با کلاک 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 385 Silver با کلاک 1.8 گیگاهرتز، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد تا با ثبت امتیاز 277 هزار و 178 در آنتوتو، شاهد معرفی یکی از قوی‌ترین پرچمداران اندرویدی باشیم. کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند را در سه نسخه مختلف با 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند.

“Xiao AI”، نام دستیار دیجیتالی جدید شیائومی است که مدیران، آن را با اپل سیری مقایسه می‌کنند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد این دستیار مجازی در دست نیست.

از دیگر موارد قابل توجه در مورد گوشی جدید شیائومی می‌توان به باتری 3 هزار و 400 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم، بلوتوث 5.0، اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری MIUI 9.5 اشاره کرد.

شیائومی می میکس 2 اس

دوربین شیائومی می میکس 2 اس

برای دوربین دوگانه، از دو سنسور 12 مگاپیکسلی، یکی معمولی و دیگری تله فوتو، استفاده شده تا در نهایت شاهد استفاده از دوربین دوگانه در محصولات سری می میکس باشیم. این دوربین با بهره‌گیری از لرزشگیر اپتیکال چهار جهته، همراه با زوم دو مرحله‌ای اپتیکال، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، حالت پرتره و ضبط ویدیوهای 720p با نرخ 120 فریم بر ثانیه به دست کاربران می‌رسد.

شیائومی می‌گوید سنسور 12 مگاپیکسلی آن از سنسور 12 مگاپیکسلی که برخی سازندگان در محصولات خود استفاده می‌کنند، بهتر است. دوربین این اسمارت فون با بهره‌گیری از “multi-frame noise reduction”، نویز تصاویر را به صورت نرم افزاری نیز کاهش می‌دهد. به این موارد باید پشتیبانی از هوش مصنوعی و امکان شناسایی صحنه به منظور ثبت تصاویر بوکه، بهینه کردن آبجکت‌های مختلف، ترجمه متون، تبدیل واحدهای پولی و موارد بسیار دیگر را هم اضافه کرد. در نهایت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می میکس 2s با بهره‌گیری از هوش مصنوعی قادر به ثبت تصاویر پرتره است.

شیائومی می میکس 2 اس

جالب است بدانید دوربین شیائومی می میکس 2S از وب‌سایت معتبر “DxOMark”، امتیاز 101 را برای عکاسی دریافت کرده است تا بالاتر از گوگل پیکسل 2 و گلکسی اس 9 پلاس قرار گیرد.

شیائومی می میکس 2 اس

قیمت شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس با بدنه تمام‌سرامیکی، در دو رنگ مشکی و سفید به فروش خواهد رسید. کاربران برای خرید مدل‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی، به ترتیب باید 3299 یوان (527 دلار)، 3599 یوان (575 دلار) و 3999 یوان (640 دلار) پرداخت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه