سونی اکسپریا ایکس زد 2

مشخصات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم لو رفت

جزئیات تازه‌ای از گوشی معرفی نشده‌ی سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Sony Xperia XZ2 Premium) به بیرون درز پیدا کرده است که نشان از قدرت بالای آن می‌دهد. در ادامه با مشخصات فنی این گوشی پرچمدار بیشتر آشنا شوید.

سونی چندی پیش از گوشی پرچمدار اکسپریا ایکس زد 2 خود در نمایشگاه MWC 2018 پرد گشود، اما به نظر می‌رسد که این گوشی همانند یک پیش غذا می‌ماند. اگر همه چیز طبق روال گذشته پیش برود، غول ژاپنی در سال جاری از پرچمدار اصلی خود، گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم نیز پرده برداری خواهد کرد. این گوشی پرچمدار شاید تا نمایشگاه IFA 2018 که در تابستان امسال برگزار می‌شود معرفی نشود، اما برخی از اطلاعات آن هم اکنون در اینترنت ظاهر شده است.

مشخصات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

این اطلاعات به دست آمده از گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم از قطعه کدهای مربوط به یک مدل گوشی با نام H8188 به دست آمده‌اند و حاوی جزئیات جالب توجهی هستند. آن‌ها نشان می‌دهند که پرچمدار آینده سونی از یک نمایشگر با نسبت ابعاد مدرن 18:9 و وضوح 4360×2160 پیکسل برخوردار خواهد بود. اندازه ای نمایشگر چیزی در حدود 6.01 اینچ بوده، گرچه هیچ جزئیات بیشتری از آن در دست نیست. به نظر می‌رسد نوع آن LCD باشد.

سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم همراه اندروید P

از دیگر جزئیات به بیرون درز پیدا کرده از امکانات و جزئیات این گوشی باید به مجهز بودن آن به سیستم عامل اندروید 9 (اندروید P) اشاره کرد که گوگل هنوز آن را عرضه نکرده است. کمپانی گوگل 17 اردیبهشت ماه میزبان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود موسوم به Google I/O Developer است و از نسخه نهایی این سیستم عامل در آن زمان پرده برداری خواهد کرد. بنابراین پرچمدار آینده شرکت سونی جزو نخستین گوشی هایی در جهان خواهد بود که به صورت پیشفرض از سیستم عامل اندروید پی بهره می‌برند.

انتظار می‌رود گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با 6 گیگابایت رم تجهیز شود. این دیوایس از یک سنسور اثر انگشت پشتی و طراحی ساندویچی شیشه‌ای (دو طرف شیشه) برخوردار خواهد بود. با تمام این تفاسیر، نباید انتظار داشته باشیم این گوشی پرچمدار با قیمت کمی وارد بازار شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*