سامسونگ گلکسی جی 3 2018

سامسونگ گلکسی جی 3 2018 تاییدیه بلوتوث گرفت

سامسونگ گلکسی جی 3 2018 (Samsung Galaxy J3 2018) تاییدیه بلوتوث گرفت. این موضوع نشان می‌دهند نسخه جدید و 2018 گوشی گلکسی J3 به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

از آنجایی که نخستین پرچمداران سامسونگ در سال جاری معرفی شده‌اند، پیش‌بینی می‌کنیم به زودی شاهد رونمایی از محصولات میان‌رده و پایین‌رده این شرکت باشیم. یکی از گوشی هایی که انتظار داریم به زودی معرفی شود، سامسونگ گلکسی جی 3 2018 است.

تا امروز این گوشی را در وب سایت سازمان‌های مختلفی دیده‌ایم که نشان می‌دهد از نظر قانونی، تمامی مراحل ثبت و دریافت تاییدیه آن تقریبا به پایان رسیده است. گلکسی J3 سال جاری به تازگی تاییدیه بلوتوث را نیز دریافت کرد تا یک قدم دیگر به رونمایی رسمی نزدیک شود. گوشی مذکور در بازارهای سراسر دنیا عرضه خواهد شد، اما کاربران ایالات متحده آمریکا آن را تحت نام‌‌های متفاوت دریافت می‌کنند.

سامسونگ گلکسی جی 3 2018

نام‌های سامسونگ گلکسی جی 3 2018

بر اساس گزارش‌ها، اپراتورهای Cricket ،AT&T ،Sprint و T-Mobile آن را تحت نام گلکسی جی 3 اکسپرس پرایم، گلکسی امپ پرایم 3، گلکسی جی 3 ایمرج و گلکسی جی 3 پرایم 2 به دست مشتریان می‌رسانند. اگرچه ممکن است سامسونگ گلکسی جی 3 2018 در دسته‌بندی پایین‌رده‌ها قرار بگیرد، اما وجود اندروید 8 اوریو بر روی آن به صورت پیش‌فرض، برای بسیاری از کاربران جذاب خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. درود سامسونگ مثل همیشه عاللللللللیه