هیوندای سوناتا 2020

هیوندای سوناتا 2020 چگونه خواهد بود؟

سوناتا یکی از محبوب‌ترین خودروهای هیوندای است. هیوندای به تازگی کانسپت Le Fil Rouge را معرفی کرده که به نظر می‌رسد الهام‌بخش هیوندای سوناتا 2020 باشد. در ادامه با ویژگی‌های احتمالی نسل بعدی Sonata آشنا می‌شویم.

بدون شک، سوناتا یکی از محبوب‌ترین و کلیدی‌ترین محصولات شرکت خودروسازی هیوندای است. این سدان سایز متوسط از زمان نسل YF خود تاکنون طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده، اما مدل 2014 آن به عقیده کارشناسان و مشتریان، طراحی جالبی نداشت و پسرفت کرد. به همین دلیل شرکت هیوندای دست به کار شد و سوناتای فیس لیفت را معرفی کرد که جلوه‌های بصری قابل توجهی را به نمایش گذاشت.

هیوندای سوناتا 2020

این خودروساز کره‌ای اکنون زبان طراحی خود را بهبود بخشیده و آن را در کانپست Le Fil Rouge به کار برده است. این خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. بعضی‌ها این مدل مفهومی را نسل جدید هیوندای سوناتا می‌دانند. اگر کانسپت Le Fil Rouge را همان هیوندای سوناتا 2020 در نظر بگیریم، حاصل کار چگونه خواهد بود؟

خوشبختانه DNA طراحی جدید هیوندای در محصولات آینده این شرکت دیده خواهد شد. هیوندای سوناتای جدید دارای اورهنگ‌های کوتاه خواهد بود و در طراحی بدنه‌ی آن تاکید زیادی بر روی عناصر جوان‌پسند شده است. در نمای روبروی هیوندای سوناتا 2020 شاهد استفاده از جلوپنجره فراری‌مانندی هستیم که تا کناره‌ها کشیده شده است. خط کاراکتر جانبی کانسپت هیوندای کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما احتمالا در نسخه تولیدی، این خطوط ظریف‌تر خواهند بود. همچنین طراحی گوشه‌دار در کل بدنه کمی ناهماهنگ به نظر می‌رسد که باید در خودروی تولیدی برطرف شود.

هیوندای سوناتا 2020

تغییرات گسترده در کابین هیوندای سوناتا 2020

در داخل کابین سوناتا 2018 شاهد فضایی معمولی و از مد افتاده هستیم، اما هیوندای قول داده این فضا را در مدل جدید بهبود ببخشد. هیوندای سوناتا 2020 با استفاده از چوب طبیعی و متریال پریمیوم در داخل کابین می‌تواند چندین پله بالاتر از نسل فعلی قرار بگیرد. صفحه نمایش بزرگ، درست مانند محصولات فعلی مرسدس بنز، حرف اول را در کابین می‌زند و کاربران، تجربه نوینی از دسترسی به سیستم‌های ارتباطی و اطلاعات سرگرمی را در این خودرو خواهند داشت.

هیوندای سوناتا 2020

پیش‌بینی می‌شود در هیوندای سوناتا 2020 از نمونه‌ی بهبودیافته‌ی پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی فعلی به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده شود. پیشرانه‌ی کنونی دارای قدرت 245 اسب بخار است، اما قطعا این پیشرانه برای رقابت بهتر با حریفان، خروجی بالاتری خواهد داشت. همچنین احتمالا مدل‌های پلاگین هیبریدی و هیبریدی 2 لیتری ارتقا یافته با قدرت 210 اسب بخار نیز برای سوناتای جدید عرضه می‌شود.

هیوندای سوناتا 2020 برای این که بتواند با سایر سدان‌های هم‌رده خود و همچنین شاسی بلندهای کوچکی که این روزها از محبوبیت زیادی برخوردارند، رقابت کند باید فوق‌العاده جذاب، متفاوت و در عین حال کاربردی باشد. تویوتا کمری جدید، هوندا آکورد و مزدا 6، خودروهای زیبا و جذابی هستند، اما دیگر فقط شیک بودن کافی نیست. هیوندای باید انتظارات مشتریان و کارشناسان از خودروی محبوب سوناتا را برآورده کند و کانسپت Le Fil Rouge نیز می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی برای مسیر سخت هیوندای باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*