دوربین شیائومی می میکس 2 اس

دوربین شیائومی می میکس 2 اس امتیاز بالایی در DXOMark کسب کرد

دوربین شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) که اخیرا توسط این شرکت رونمایی شده است، در سایت معروف DXOMark امتیاز بالایی کسب کرد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

دوربین شیائومی می میکس 2 اس ، پرچمدار جدید این شرکت که به تازگی معرفی شده است، در DXOMark مورد ارزیابی قرار گرفته و موفق به کسب امتیازی بالا و مشابه با آیفون ایکس اپل شد. این گوشی هوشمند در بخش سخت افزار و امکانات در قامت یک پرچمدار ظاهر شده است. این شرکت به دنبال آمار فروش مناسب در بازار جهانی است و به همین خاطر بررسی دوربین شیائومی می میکس 2 اس توسط DXOMark آنچنان ما را غافلگیر نکرد.

عملکرد دوربین شیائومی می میکس 2 اس

گوشی شیائومی Mi Mix S2 در نهایت موفق به قرار گرفتن در لیست 5 محصول برتر این سرویس شد و نمی‌توان عملکرد این محصول در بخش دوربین و عکاسی را دسته کم گرفت. امتیاز دوربین شیائومی می میکس 2 اس در این بررسی 97 بود؛‌ مشابه با امتیاز پرچمداران بزرگی نظیر آیفون ایکس اپل و هواوی میت 10 پرو. رتبه اول در این سرویس مربوط به گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ با 99 امتیاز است و پس از آن گوگل پیکسل 2 ایکس ال با 98 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. علاوه بر این باید بگوییم که امتیاز دوربین پرچمدار جدید شیائومی از آیفون 8 پلاس، آیفون 8، گلکسی نوت 8 و گوگل پیکسل بالاتر بود.

دوربین شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی در گوشی می میکس 2S از دوربین دوگانه بهره گرفته است؛ یک سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 با لنز دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 و پیکسل‌های 1.4 میکرومتری و سنسور ثانوی 12 مگاپیکسلی تله فوتو که از زوم اپتیکال 2x پشتیبانی دارد. این ترکیب توانایی مناسبی در ثبت تصاویر بوکه دارد و با تار کردن پس‌زمینه به خوبی بر روی سوژه اصلی عکس متمرکز می‌شود. این موضوع را می‌توان در نمونه تصاویر ثبت شده مشاهده کرد و عملکرد پرچمدار شیائومی در ثبت تصاویر بوکه حتی از آیفون ایکس اپل نیز بهتر است.

دوربین شیائومی می میکس 2 اس

دوربین شیائومی می میکس 2 اس با قابلیت‌های دیگری نظیر فوکوس خودکار با پیکسل دوگانه، فلش LED دوگانه و قابلیت تثبیت اپتیکال در 4 محور همراه شده است. علاوه بر این قابلیت پردازش فریم چندگانه در دوربین دوگانه محصول، کیفیت تصاویر خروجی را بهتر کرده است و در محیط‌های کم‌نور، تصاویر با جزئیات بیشتر و بهتری ثبت می‌شوند. در بخش جلو یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر بوکه (به کمک هوش مصنوعی) قرار گرفته است.

دوربین شیائومی می میکس 2 اس

با اینکه شاهد تغییرات بزرگی در بخش طراحی پرچمدار جدید شیائومی نبودیم، اما تغییرات در بخش دوربین این محصول بسیار زیاد و قابل توجه بودند و این یک قدم بزرگ برای کمپانی شیائومی است تا بتواند پرچمدارانی تولید کند که در عملکرد به رقابت با محصولات غول‌های بزرگی نظیر اپل و سامسونگ بپردازند. باید منتظر بهتر شدن شرایط باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اسم چین
    قطعات آمریکایی

  2. همین شیاومی از اپل جدا شده قبلا همه اپلی بودن

  3. بعد میگن گوشی چینی ارزش نداره