دوربین هواوی P20 پرو

نحوه استفاده عکاسان حرفه‌ای از دوربین هواوی P20 پرو (ویدیو)

دوربین هواوی P20 پرو اصلی‌ترین نقطه قوت آن محسوب می‌شود. این یک دوربین سه گانه بوده و در کنار یک سنسور اصلی، یک سنسور سیاه و سفید و تله فوتو نیز همراه دارد. به همین دلیل دوربین هواوی پی 20 پرو گزینه‌ای ایده‌آل برای عکاسان است.

بعد از گذشت پنج سال از زمان عرضه گوشی نوکیا 808 پیور ویو، سرانجام یک گوشی موبایل مجهز به دوربین 40 مگاپیکسلی دیگر معرفی شد. هواوی پی 20 پرو کاملا با گوشی نوکیا متفاوت است، چرا که علاوه بر یک دوربین 40 مگاپیکسلی عادی، یک دوربین سیاه و سفید و همچنین یک سنسور تله فوتو کمکی نیز به همراه دارد که به ترتیب دارای رزولوشن 20 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل هستند.

دوربین هواوی P20 پرو

همه این موارد در کنار وجود نام لایکا به عنوان شرکت همکار هواوی در توسعه این دوربین سه گانه، این گوشی را تبدیل به گزینه‌ای بسیار جذاب برای عکاس‌ها می‌کنند. دوربین هواوی P20 پرو در بخش فیلم برداری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و در کنار پرچمداران سونی و سامسونگ، به قابلیت فیلم برداری سوپر اسلوموشن با نرخ960 فریم بر ثانیه مجهز است.

یکی از اصلی‌ترین مزایای وجود تراشه کایرین 970 در پرچمداران اخیر سری Mate، بهره بردن از توانایی‌های هوش مصنوعی در دوربین‌های آن‌ها بود. از آنجایی که این تراشه در پرچمداران خانواده P20 نیز به کار رفته است، می‌توان از ویژگی‌هایی همچون تشخیص خودکار صحنه و اعمال تغییر در تنظیمات دوربین به صورت خودکار بهره برد.

اگرچه هواوی پی 20 فاقد ماژول دوربین سه گانه است، اما همانند پرچمداران اخیر این شرکت، به لطف داشتن یک دوربین دوگانه متشکل از سنسور عادی 12 مگاپیکسلی و سنسور سیاه و سفید 20 مگاپیکسلی، همچنان جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود، به همین دلیل بعید نیست برخی عکاسان حرفه‌ای به خاطر قیمت پایین‌تر به سمت این مدل جذب شوند.

دوربین دوربین هواوی P20 پرو برای حرفه‌ای‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. شما وقتی یه دوربین حرفه ای سوپر زوم یا dslr با خودت بیرون میبری در این حال که عکس های شارپ و با کیفیتی میگیری ولی محدودیت های خودشو داره. من با این که حقیقتش میترسم با این قیمت سراغ هواوی برم ولی اگه شرایتش رو داشتم حتمی کنار دوربین اصلی از این گوشی استفاده میکردم. جددن باید تبریک به این شرکت

  2. اگع فقط گیر عکس هستید برید یه دوربین بخرید خب

  3. چقدر خوبه این هواوی

  4. اقا کسی که بخواد دوربین حرفه ای بگیره نیکن کنن سونی اولمپیوس پنتاکس هسلبلاد میگره که 100 پله بهتر از دوربین گوشی هستن دوربین گوشی هر چی باشه به پای دوربین های دیجیتال نمیرسه تورو خدا دوربین گوشی رو با دوربین های دیجیتال dslr حرفه ای و فوق حرفه ای مقایسه نکنید عکاس حرفه ای خودش عقل داره میره دوربین کنن نیکن سونی یا بقیه مارکهارو میگیره عکاس حرفه ای نمیاد واسه کار حرفه ای دوربین هواوی رو بگیره هر چقدر هم خوب باشه دوربین دیجیتال خیلی بهتر از دوربین گوشی هست

  5. مثل s9 پلاس و اپل x دوربین عقب و جلو پرتره داره؟

  6. یه سوال.
    این دوربین عکس raw میگیره.
    گجتی لطفا ج بده