تویوتا یاریس سدان 2019

تویوتا یاریس سدان 2019 (Toyota Yaris Sedan) معرفی شد

تویوتا یاریس سدان 2019 (Toyota Yaris Sedan) رسما معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های طراحی، امکانات و تجهیزات و مشخصات فنی نسخه سدان یاریس 2019 آشنا می‌شویم.

تویوتا، مدل سدان یاریس 2019 را با نامی جدید، ظاهری نوین و سه تریم مختلف به محصولات خود اضافه کرد. تویوتا یاریس سدان 2019 (Toyota Yaris Sedan) که پیش از این با نام سایون IA و سپس با نام یاریس IA شناخته می‌شد، دارای طراحی خارجی قابل توجهی است. در نمای روبروی خودرو، تغییر زیادی مشاهده نمی‌شود و این خودرو شبیه به یک گربه ماهی است که جلوپنجره‌ی شانه‌عسلی بزرگ بر روی آن قرار گرفته و یک جفت چراغ هم ظاهری جالب و بامزه را به آن بخشیده‌اند.

تویوتا یاریس سدان 2019

تاکنون هیچ تصویری از نمای عقب خودرو منتشر شده، اما با توجه به تصاویر به دست آمده از کابین تویوتا یاریس سدان 2019 ، شاهد فضای متحول شده‌ای در این بخش هستیم. سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و تشخیص صوتی، اینترفیس ریموتی، کنترل‌های روی فرمان و ارتباط بلوتوثی در تمامی تیپ‌های این خودرو قرار گرفته‌اند. از دیگر تجهیزات موجود در تویوتا یاریس سدان 2019 می‌توان به دوربین دید عقب، سیستم صوتی با 6 بلندگو، پورت یو اس بی، کروز کنترل، سیستم استارت دکمه‌ای و دسترسی رایگان 3 ماهه به سرویس SiriusXM اشاره کرد.

تویوتا یاریس سدان 2019

یاریس سدان در سه تریم LE ، L و XLE عرضه می‌شود. تریم XLE همان مدل فول خودرو است که به صندلی‌های چرمی، غربیلک فرمان چرمی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، چراغ‌های جلوی LED و برف‌پاک‌کن دارای سنسور باران مجهز شده است. آینه‌های جانبی گرم‌شونده با چراغ‌های LED راهنمای چپ و راست و چراغ‌های مه‌شکن نیز به صورت استاندارد در تریم‌های LE و XLE ارائه می‌شوند.

مشخصات فنی تویوتا یاریس سدان 2019

هر سه نسخه یاریس سدان از پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی و گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک استفاده می‌کنند. این پیشرانه می‌تواند قدرت 106 اسب بخار در 6 هزار دور بر دقیقه و گشتاور 140 نیوتن‌متر در 4 هزار دور بر دقیقه را در اختیار قرار بدهد. مصرف سوخت ترکیبی مدل اتوماتیک تویوتا یاریس سدان 2019 نیز معادل 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر عنوان شده، در حالی که مدل دستی در هر 100 کیلومتر مسافت ترکیبی 6.9 لیتر بنزین می‌سوزاند.

تویوتا یاریس سدان 2019

از جمله سیستم‌های ایمنی استاندارد یاریس سدان نیز می‌توان به سیستم کنترل پایداری دینامیک، سیستم کنترل کشش و سیستم پیشگیری از برخورد در سرعت‌های پایین اشاره کرد. تویوتا یاریس سدان 2019 از پاییز 2018 در 7 رنگ مختلف وارد بازار جهانی می‌شود، اما هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حتما قیمتش خیلی بالاست

  2. فقط حق دارید ببینید. با تشکر