عکس وان پلاس 6

عکس وان پلاس 6 در دنیای واقعی رویت شد

عکس وان پلاس 6 در دنیای واقعی دیده شد. بر اساس تصویر واقعی که به تازگی از وان پلاس 6 (OnePlus 6) به عنوان پرچمدار سال 2018 وان پلاس دیده‌ایم، این شرکت مجددا به زمان اوج خود از نظر برتری در طراحی گوشی های هوشمند بازمی‌گردد.

شرکت وان پلاس با وجود جوان بودن، پله‌های موفقیت را با سرعت طی کرد و اکنون جزو سازندگان قوی‌ترین گوشی های هوشمند اندرویدی محسوب می‌شوند. این شرکت تقریبا راهکاری همانند اپل را پیش گرفته است، به این معنی که در هر سال تعدادی محدود گوشی موبایل عرضه کرده و به همین دلیل تا سال‌ها می‌تواند از آن‌ها پشتیبانی کند. به دلیل محدود تعداد بودن مدل‌ها، تمرکز بر روی هر یک بالا است و این موضوع به افزایش ویژگی‌های هر یک از محصولات منجر می‌شود.

به تازگی شاهد فاش شدن عکس وان پلاس 6 در دنیای واقعی بوده‌ایم که نشان می‌دهند این شرکت باز هم به زمان اوج خلاقیت خود بازگشته است. پنل پشتی این گوشی براق بوده و یادآور کاورهای Styleswap است که زمانی گوشی های وان پلاس به خاطر آن‌ها محبوبیت داشتند.

عکس وان پلاس 6

عکس وان پلاس 6

متاسفانه در کنار عکس وان پلاس 6 ، درباره مشخصات فنی گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است، اما همانند بسیاری از پرچمداران نیمه نخست سال جاری، تقریبا از تمامی ویژگی‌های این گوشی مطلع هستیم. به عنوان نمونه می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم اشاره کرد. اگرچه مطمئنا یک نسخه 8 گیگابایتی نیز معرفی خواهد شد، اما بعید می‌دانیم خبری از نسخه عادی دارای 6 گیگابایت حافظه اصلی نباشد. طراحی دستگاه بدونه حاشیه بوده و ناچ استایل بودن و یا نبودن آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چیز خاصی توی عکسش معلوم نبود