بنچمارک گلکسی نوت 9

بنچمارک گلکسی نوت 9 وجود اسنپدراگون 845 را تایید می‌کند

بنچمارک گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) از طریق “GeekBench” منتشر شد. کاربران باید در انتظار آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و تراشه اسنپدراگون 845 باشند.

بعد از طی کردن سالی موفقیت‌آمیز و همچنین معرفی گوشی های بسیار خوب سری گلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل بارسلون، حالا تمام کاربران به پرچمدار بعدی این کمپانی کره‌ای چشم دوخته‌اند. پس از انتشار اطلاعاتی از ظرفیت باتری، اخیرا بنچمارک گلکسی نوت 9 نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است که اطلاعات جالبی را فاش می‌کند.

بنچمارک گلکسی نوت 9 از وجود اندروید 8.1 خبر می‌دهد

نسل جدید محصولات سری “Galaxy Note” با شماره مدل “SM-N960U”، همراه با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا پردازش اطلاعات در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر باشد. این گوشی در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای پردازنده، به ترتیب امتیازهای 2190 و 8806 را کسب کرده، در حالی که هواوی پی 20 با تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین 970، موفق به ثبت امتیازهای 1907 و 669 شده است. به علاوه، سازندگان از اندروید 8.1 اوریو استفاده خواهند کرد تا شاهد اضافه شدن قابلیت‌های نرم افزاری جدید در این موبایل باشیم.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت این گوشی جدید در دست نیست.

بنچمارک گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینم حتما دقیقا گپی قبلیه با همون شکل و همون امکانات

  2. نوت نه که کلا عشقه ولی دیگه این تراشه سامسونگ قدیمی شد. عوضش کنه بهتره