هدست گیمینگ لاجیتک جی پرو

هدست گیمینگ لاجیتک جی پرو با قابلیت‌های ویژه و قیمت رقابتی معرفی شد

هدست گیمینگ لاجیتک جی پرو (Logitech G Pro) معرفی شد. این هدست با قابلیت‌های بسیار خوب خود می‌تواند بازی‌خورهای حرفه‌ای را برای خرید تشویق کند.

مدتی‌ست که سازندگان لوازم جانبی مخصوص بازی با استفاده از لامپ‌های LED و اضافه کردن نورپردازی، تلاش دارند جلوه‌ای خاص به محصولات خود ببخشند. لاجیتک نیز از این موضوع مستثنی نیست و اسپیکرهای گیمینگ خود را با چنین سیستمی پیش روی کاربران قرار داده بود.

هرچند، این‌بار خبری از نورپردازی در محصول جدید لاجیتک نیست و هدست G Pro با ظاهری مرسوم‌تر تولید شده است. بدون شک این پرزرق‌وبرق‌ترین هدست لاجیتک نبوده و نام آن نیز به اندازه سایر محصولات مخصوص بازی، مجذوب‌کننده نیست؛ اما سازندگان، این هدست را برای بازی‌خورهای حرفه‌ای طراحی کرده‌اند.

ویژگی های هدست گیمینگ لاجیتک جی پرو

به گفته لاجیتک، هدست جدید شامل درایورهای پیشرفته “Pro-G” این شرکت می‌شود که در نتیجه آن، شما می‌توانید همه صداها را با جزئیات کامل بشنوید. در همین حال، ترکیب صدای هدایت‌شده با وضوح مثال‌زدنی، هوشیاری استثنایی هنگام انجام بازی‌ها را به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این، پدهای چرمی به کار گرفته شده در این هدست، تا 50 درصد صدای بیشتری را ایزوله خواهند کرد که این موضوع به عملکرد بهتر منتهی می‌شود.

بهره‌گیری از فیلترهای حذف نویز حرفه‌ای، دیگر ویژگی مهم هدست گیمینگ لاجیتک جی پرو است.

علاقه‌مندان همین حالا می‌توانند این محصول جدید را با قیمت رقابتی 90 دلار از طریق وب‌سایت لاجیتک خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. 90 دلار هیچی نیست خدایی