گوشی آنر 10

گوشی آنر 10 با نمایشگر کم حاشیه و بریدگی بالای صفحه عرضه می‌شود

گوشی آنر 10 (Huawei Honor 10) در یک قاب بزرگ رویت شد. تصاویر منتشرشده از این گوشی در دنیای واقعی، طراحی موبایل جدید هواوی را مشخص می‌کند.

به دنبال معرفی گوشی های خانواده P20، حالا شاهد انتشار تصاویری جدید از گوشی آنر 10 هستیم. به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند قرار است به عنوان مکمل موبایل قدرتمند آنر ویو 10 در اختیار کاربران قرار گیرد.

معمولا سازندگان زمانی از قاب‌های بزرگ استفاده می‌کنند که بخواهند محصولات خود را از چشمان کنجکاو دور نگه دارند. حتی این احتمال وجود دارد که مهندسان، تصمیمی برای طراحی نهایی محصول نداشته باشند. اما آیا هواوی موفق به حفظ اسرار گوشی جدید خود شده است؟

موبایل جدید هواوی از زیربرند آنر با دوربین دوگانه افقی در بخش پشتی همراه خواهد شد و بخش جلویی، میزبان نمایشگری کم‌حاشیه با بریدگی بالای صفحه و کلید فیزیکی هوم که اسکنر اثر انگشت در آن تعبیه می‌شود، خواهد بود. مدل نمایش داده شده در این تصاویر، به رنگ آبی بوده و بریدگی بالای صفحه آن هم مثل گوشی های سری P20، بسیار کوچک است.

سال گذشته، آنر 9 در ماه ژوئن رونمایی شد. در نتیجه، احتمالا اواخر خرداد یا اوایل تیر سال جاری شاهد معرفی این تلفن هوشمند جدید خواهیم بود.

تصاویر گوشی آنر 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشی بدون حاشیه دوربین قوی و قیمت مناسب بهترین فاکتور برای گوشیه

  2. دکمه هوم داره؟؟؟