سامسونگ گیر اس 4 نسل جدید گیر اس 3 در راه است

آیا ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 4 در راه است؟

به نظر ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 4 (Samsung Gear S4) با شماره مدل SM-R800‌ در دست توسعه است. نخستین اطلاعات به دست آمده از این ساعت هوشمند تایزنی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

گزارش شده که سامسونگ در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید است که نسل جدید سری Gear S3 (عرضه در اواخر 2016) و Gear Sport (عرضه در اکتبر 2017) خواهد بود. به نقل از سایت SamMobile، این ساعت جدید دارای شماره مدل SM-R800‌ است و احتمالا گیر اس 4 نام خواهد داشت. گرچه در حال حاضر ما نمی‌توانیم به طور قطع نام این ساعت هوشمند را تایید کنیم.

در این لحظه، هیچ جزئیاتی از ساعت سامسونگ گیر اس 4 وجود ندارد. با این حال بدیهی است که از به روزرسانی‌های داخلی بهره‌مند بوده و می‌تواند قابلیت‌های بهبود پیدا کرده و جدید تناسب اندام شامل ردیابی خواب کاربران را به همراه داشته باشد.

سامسونگ گیر اس 4 هم تایزنی است

درست همانند نسل پیشین خود، ساعت سامسونگ گیر اس 4 نیز احتمالا از نسل جدید سیستم عامل Tizen OS برخوردار خواهد بود و خبری از سیستم عامل واچ او اس گوگل نیست. علاوه بر این، ما انتظار داریم این دیوایس جدید – درست همانند گیر اس 3 کلاسیک، گیر اس 3 فرانتیر و گیر اسپورت – هم با گوشی های اندرویدی و هم گوشی های آی او اسی سازگاری کاملی داشته باشد.

متاسفانه بعید به نظر می‌رسد سامسونگ گیر اس 4 با شماره مدل SM-R800 حداقل تا سه ماهه پایانی سال 2018 میلادی (زمستان 97) وارد بازارهای جهانی شود. ما همچنان منابع را رصد می‌کنیم تا اگر به اطلاعات تازه‌ای از این ساعت هوشمند دست پیدا کردیم شما کاربران محترم را نیز مطلع کنیم.