گلکسی Note 9

گلکسی Note 9 در وب‌سایت سامسونگ رویت شد

گوشی پرچمدار گلکسی Note 9 در صفحه پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ رویت شد. آیا اضافه شدن این گوشی به وب‌سایت سامسونگ به معنی معرفی در آینده نزدیک است؟

این روزها منابع مختلف و افراد کنجکاو در حال گمانه‌زنی در مورد گلکسی نوت 9 به عنوان پرچمدار بعدی سامسونگ برای سال 2018 هستند. بعد از انتشار اطلاعاتی از ظرفیت باتری و تایید نوع تراشه در بنچمارک “GeekBench”، حالا دستگاهی با شماره مدل “SM-N960U” در صفحه پشتیبانی وب‌سایت این شرکت همراه با اطلاعاتی از نحوه تعویض نوک قلم هوشمند لیست شده که در نوع خود جذاب است.

گلکسی Note 9 به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز می‌شود 

به عنوان یادآور، این فبلت قدرتمند همانند نوت 8، با صفحه نمایش 6.3 اینچی بدون حاشیه و شیشه مقاوم‌تر از گلکسی اس 9 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم مسئولیت مدیریت اطلاعات در گلکسی Note 9 را بر عهده خواهد داشت و احتمالا دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس همراه با اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی تعبیه می‌شود.

اگرچه فعلا افزایش ظرفیت باتری دستگاه به صورت رسمی تایید نشده است، ولی خریداران این گوشی، دلیلی فراتر از باتری همچون پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen را دارند. متاسفانه اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت منتشر نشده است.

گلکسی Note 9