خودروی جدید

معرفی 6 خودروی جدید که در بهار 97 وارد بازار ایران می‌شود

6 خودروی جدید در بهار 1397 وارد بازار ایران می‌شود. این خودروهای خارجی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، در محدوده قیمتی 100 تا 300 میلیون تومان به بازار کشورمان عرضه می‌شوند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در سال 1397 شاهد ورود خودروهای خارجی جدیدی به بازار ایران خواهیم بود. در بین این محصولات نام 6 خودروی جدید دیده می‌شود که احتمالا می‌توانند مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنند. این خودروها در محدوده قیمتی 100 تا 300 میلیون تومان و با استانداردهای بالای جهانی از نظر کیفیت، ایمنی و سواری به بازار کشورمان عرضه می‌شوند. در ادامه، این 6 خودروی جدید را معرفی خواهیم کرد:

6 خودروی جدید بازار ایران در سال 97

سیتروئن سی 3 (Citroen C3)

سیتروئن C3 یک هاچ بک اسپورت فرانسوی است که می‌تواند جای آلفارومئو جولیتا و خودروهای مهم دیگر در این کلاس را بگیرد. طراحی جذاب داخلی و خارجی، ایمنی بالا و قیمت نسبتا مناسب از جمله نکات مثبت این خودروی جدید محسوب می‌شوند. شاید سیتروئن سی 3 بتواند خاطرات زانتیا را در بازار ایران زنده کند.

خودروی جدید

نیسان ایکس تریل 2018 (Nissan X-Trail)

مدل 2017 این شاسی بلند نیمه هوشمند ژاپنی توانست بیش از 4 هزار دستگاه فروش داشته باشد و به همراه تویوتا راو 4 به شاسی بلندهای پرفروش ژاپنی تبدیل شوند. حالا نیسان ایکس تریل 2018 با طراحی خشن‌تر و تیزتر، امکانات بیشتر و رنگ‌های جدید قصد دارد به مسیر موفقیت خود ادامه دهد.

خودروی جدید

رنو مگان جدید (Renault Megane)

مگان، خودرویی آشنا برای مشتریان ایرانی است. این خودروی سواری چند سال پیش وارد بازار کشورمان شد و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرد و حالا باید منتظر ورود نسل جدید مگان به ایران باشیم. رنو مگان جدید توسط دستان هنرمند لورنس ون دن آکر، سر طراحی شرکت خودروسازی رنو، طراحی شده است. ون دن آکر با ایده‌های خلاقانه‌ی خود برای بدنه و کابین مگان موجب افزایش چشم‌گیر فروش این سدان کوچک فرانسوی شده تا رنو مگان جدید به رقیبی جدی برای مزدا 3، هیوندای النترا و کیا سراتو تبدیل شود.

خودروی جدید

لوکسژن یو 6 (Luxgen U6)

لوکسژن U6 به عنوان یک شاسی بلند تایوانی به بازار ایران می‌آید تا به رقیبی برای هیوندای توسان تبدیل شود. شرکت تایوانی لوکسژن با استفاده از تکنولوژی ژاپنی در کنار قیمت مناسب (کمتر از 200 میلیون تومان)، ایمنی بالا، تجهیزات رفاهی خوب و سطح متوسطی از هندلینگ و کیفیت رانندگی، قصد دارد سهم چشم‌گیری از بازار ایران را به دست آورد. البته این مهم تا حدود زیادی به نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات پس از فروش این خودروی جدید بستگی دارد.

خودروی جدید

میتسوبیشی اکلیپس کراس (Mitsubishi Eclipse Cross)

میتسوبیشی اکلیپس کراس از نظر ابعاد و اندازه، خودرویی بین ASX و اوتلندر است. این خودروی جدید با قیمت حدود 250 میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد شد و با طراحی کاملا مدرن و خاص خود، شانس زیادی برای موفقیت دارد. میتسوبیشی اکلیپس کراس پس از مدت‌ها انتظار وارد گمرک ایران شده و شرکت آرین موتور به عنوان واردکننده رسمی محصولات این خودروساز ژاپنی، فروش رسمی این شاسی بلند را در بهار 1397 آغاز می‌کند.

خودروی جدید

هاوال اچ 6 (Haval H6)

هاوال اچ 6، یک کراس اوور چینی موفق است که در سال گذشته به فروش بیش از 400 هزار دستگاه در کشورهای چین و استرالیا دست پیدا کرده و حالا می‌خواهد با قیمت 100 تا 150 میلیون تومانی، این موفقیت را در بازار ایران نیز تکرار کند. هاوال اچ 6 از ایمنی نسبتا خوب و تجهیزات رفاهی مدرن برخوردار است و با سانگ یانگ تیوولی رقابت خواهد کرد.

خودروی جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همشون شاسی بودن این نشون میده چقدر به شاسی بلند علاقه دارن ایرانی ها

  2. ماشین اخری از همه گرون تره از همه هم بد شکل تره

  3. Citroen C3 بهترینشون بود