دوربین Zenmuse XT2

دوربین Zenmuse XT2 با قابلیت‌ تصویربرداری حرارتی توسط DJI رونمایی شد

دی جی آی در تعامل با “FLIR”، از دوربین Zenmuse XT2 برای پهپادها رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی این دوربین که هرگز نمونه آن را در پهپادها ندیده‌ایم، تصویربرداری حرارتی است.

دوربین Zenmuse XT2 قادر به ضبط ویدیوهای 4K است

“DJI” و “FLIR” با معرفی یک محصول خلاقانه قصد متحول کردن دنیای پهپادها را دارند. دوربین Zenmuse XT2 محصولی خاص و بسیار متفاوت است که از دو سنسور تشکیل می‌شود: یک دوربین معمولی و یک سنسور حرارتی. وضوح سنسور CMOS اصلی 1/1.7 اینچی، 12 مگاپیکسل است و می‌تواند ویدیوهای 4K را ضبط کند.

این دو سنسور دوربین در تعامل با یکدیگر می‌توانند دو چشم‌انداز مختلف کلاسیک و حرارتی را از محیط اطراف پیش روی کاربران قرار دهند. به صورت دقیق‌تر، دوربین Zenmuse XT2 قادر به نمایش ویدیوهای حرارتی زنده همراه با طیف مرئی افزایش‌‌یافته است که در نتیجه آن، محیط اطراف با وضوح حرارتی استثنایی نمایش داده می‌شود. این ویژگی ضمن برجسته کردن دقیق مشکلات احتمالی، شناسایی اهداف و ثبت تصاویر باکیفیت بدون نیاز به چند عکس یا گزارش‌های مختلف برای درک محیط را امکان‌پذیر می‌کند.

دوربین Zenmuse XT2

همچنین، دوربین Zenmuse XT2 از چشم‌انداز زنده برای هر دو سنسور پشتیبانی می‌کند. این ویژگی، همین حالا و از طریقی اپلیکیشنی اندرویدی با نام “DJI Pilot” در دسترس کاربران قرار گرفته است، در حالی که اپلیکیشن آی او اس آن با نام “DJI XT Pro” از فردا ارائه خواهد شد.

“DJI Zenmuse XT2” با پهپادهای سری M200 تا M600 Pro سازگاری کامل دارد.