گوشی جی 7

ال جی هنوز در مورد استفاده از «ناچ» در گوشی جی 7 مطمئن نیست!

گوشی جی 7 (LG G7) پرچمدار آینده ال جی است که گفته می‌شود با بریدگی بالای صفحه تولید خواهد شد. ولی به نظر می‌رسد مدیران هنوز در مورد طراحی این اسمارت فون مطمئن نیستند!

هرچه کاربران بیشتر از بریدگی بالای صفحه دوری می‌کنند، شرکت‌های بیشتری به تولید این محصولات روی می‌آورند. وان پلاس یکی از همین سازندگان است که تلاش دارد با استفاده از طراحی ناچ، این دسته از افراد را متقاعد کند. بعد از تایید عرضه وان پلاس 6 با بریدگی بالای صفحه، موسس و مدیر ارشد اجرایی وان پلاس، کارل پی (Carl Pei)، به دنبال واکنش شدید کاربران مجبور شد یکی از توییت‌های خود با مضمون ستایش ناچ را حذف کند.

حال به نظر می‌رسد این رویکرد وان پلاس سبب ایجاد یک رقابت در میان سازندگان شده است. اگرچه انتظار می‌رود گوشی جی 7 همراه با این ویژگی بحث برانگیز در اختیار کاربران قرار گیرد، ظاهرا این کمپانی کره‌ای از طریق شبکه اجتماعی ردیت، به دنبال بازخورد استفاده از این طراحی است:

طی چند هفته گذشته، ما نظرهای بسیاری را در مورد “notch” دیده‌ایم؛ نظر مردمی که دسترسی سریع به منوهای مختلف را دوست دارند تا افرادی که از فضای نمایشگر هدررفته تنفر دارند. ما می‌خواهیم بازخورد بیشتری را جمع‌آوری کرده و با تیم تحقیق و توسعه خود به اشتراک بگذاریم.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از طرفداران ناچ هستید و یا با آن مشکل دارید؟

احتمال تغییر طراحی گوشی جی 7

جالب است بدانید اغلب نظرهایی که ال جی طی یک ساعت اول در مورد طراحی ناچ دریافت کرد، شدیدا منفی بود.

آیا این احتمال وجود دارد که نظرهای دریافتی سبب تغییر تصمیم ال جی و عرضه گوشی جی 7 با یک طراحی جدید شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بنظر من که کار خودشو میکنه فروش خوبی هم میکنه

  2. من همون اولم گفتن این کار خودکشیه برای الجی

  3. خب مردم علاقه ای نداشته باشن باید عوضش کنه دیگه