مشخصات فنی موتو جی 6 پلی

عکس ها و مشخصات فنی موتو جی 6 پلی به صورت کامل افشا شد

مشخصات فنی موتو جی 6 پلی (Motorola Moto G6 Play) و رندرهای آن به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد موتو G6 پلی، نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر گوشی های جدید موتورولا خواهد بود.

گوشی های خانواده Moto G6 قرار است در سه مدل مختلف در اختیار کاربران قرار گیرند. این گوشی های هوشمند با بهره‌گیری از سخت افزار به‌روز، با قیمتی مناسب روانه بازار خواهند شد تا موتورولا بتواند رقابت با سایر سازندگان را به شکلی جدی‌تر دنبال کند.

مشخصات فنی موتو جی 6 پلی

مشخصات فنی موتو جی 6 پلی

موتو G6 پلی از نظر ظاهری تفاوتی با موتو G6 نداشته و به نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 مجهز شده است، اما در حاشیه پایینی آن خبری از اسکنر اثر انگشت نیست. در بخش بالایی صفحه، دوربین سلفی و فلاش ال ای دی جای گرفته‌اند که متاسفانه ما اطلاعاتی از ویژگی‌های فنی و دقت آن نداریم.

تفاوت‌ها به بخش جلویی محدود نیست و برای قاب پشتی تنها از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده است. شاید در نگاه اول متوجه محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت نشوید؛ ولی به نظر می‌رسد این حسگر روی لوگوی موتورولا تعبیه شده باشد. این موضوع حقیقت دارد، ولی این‌که چرا سازندگان محل تعبیه این سنسور را تغییر داده‌اند، نامشخص است. از دیگر موارد مهم در مورد این اسمارت فون می‌توان به تراشه اسنپدراگون 430 و باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این در حالی‌ست که نسخه «پلاس» از یک باتری 3200 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

تا به امروز اطلاعات چندانی در رابطه با گوشی های سری Moto G6 منتشر نشده بود. اما افشای اطلاعات کامل مربوط به محصولات جدید این شرکت، از احتمال معرفی آنها در آینده نزدیک خبر می‌دهند.

تصاویر موتوی جی 6 پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اتفاقا گوشی خوشگلیه بنظر من

  2. این موتو همون متورلا نیست؟؟

  3. قیافش به دلم نچسبید