گوگل

گوگل به دنبال دستیابی به یک تکنولوژی شبیه بلاک چین

گوگل دومین شرکت سرمایه‌گذار بزرگ در دنیای بلاک چین است. این شرکت تصمیم دارد فعالیت خود را متمرکز کرده و یک تکنولوژی شبیه بلاک چین و مشابه با آن چیزی که امروز در شبکه‌های ارزهای دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ارائه کند.

گوگل در پی دست پیدا کردن به یک تکنولوژی شبیه بلاک چین است. بر اساس گزارش Bloomberg، گوگل از این فناوری برای متمایز کردم کسب و کار سرویس فضای ابری خود در مقایسه با سایر رقبا استفاده خواهد کرد.

پیش‌بینی شده این تکنولوژی شبیه بلاک چین بعد از معرفی، با کسب اجازه از گوگل برای سایر شرکت‌ها نیز قابل استفاده باشد. به این ترتیب سایر سرویس‌دهندگان خواهند توانست از آن بر روی سرورهای خود استفاده کنند.

دست مهم گوگل در بلاک چین

بر اساس گزارش CBInsights، بین سال‌های 2012 تا 2017 گوگل دومین شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ در تکنولوژی بلاک چین بوده است. بالای سر آن هلدینگ ژاپنی SBI Holdings قرار دارد که امروز به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذار در فناوری بلاک چین شناخته می‌شود.

علاوه بر آن گوگل مدت‌ها است در استارتاپ‌هایی که در زمینه‌های مشابه فعالیت دارند سرمایه‌گذاری می‌کند و یا آن‌ها را تحت اختیار در می‌آورد. سایر شرکت‌های بزرگ دنیا همچون آی بی ام و مایکروسافت نیز سرمایه‌گذاری فعالی در تکنولوژی‌های مشابه بلاک چین دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. همه واسه ما شاخ شدن

  2. چخبره هواوی و گوگلم شروع کردن

  3. بچای سایبرمون بلاک جین رو هم واستون فیلتر میکنن 😎