شیائومی می میکس 2 اس

تصاویر کالبدشکافی شیائومی می میکس 2 اس

عکس‌های کالبدشکافی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) منتشر شد. شیائومی می میکس 2S یکی از برترین گوشی‌ های هوشمند دارای طراحی بدون حاشیه است، اما سازنده چطور توانسته سخت افزارها را درون بدنه‌، به شیوه‌ای هنرمندانه جای بدهد؟

چند روز پیش سرانجام نسل جدید گوشی دارای طراحی بدون حاشیه فوق‌العاده زیبای شیائومی معرفی شد. محصول جدید شیائومی می میکس 2 اس نام داشته و برخلاف انتظار، خبری از طراحی ناچ استایل و بریدگی بالای نمایشگر شبیه به آیفون 10 درون آن نیست.

این گوشی از نظر کلی تفاوت چندانی با شیائومی می میکس 2 ندارد، به همین دلیل انتظار می‌رود تنها یک میان مدل بین شیائومی می میکس 2 و می میکس 3 به شمار بیاید. تنها سه روز بعد از معرفی رسمی گوشی، نخستین تصاویر کالبدشکافی شیائومی می میکس 2 اس منتشر شد تا کاربران بدانند پشت این طراحی زیبا، چه سبک پیاده‌سازی و مهندسی نهفته است.

کالبدشکافی شیائومی می میکس 2 اس

نباید فراموش کرد این یک گوشی مجهز به قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب نیست، به همین دلیل در پشتی آن به مراتب راحت‌تر از سایر گوشی های دارای این قابلیت باز می‌شود. ماده چسبنده‌ای داخل قاب پشتی وجود ندارد، به همین دلیل با اعمال کمی گرما، می‌توان آن را به سادگی جدا کرد.

در زمان تلاش برای کالبدشکافی شیائومی می میکس 2 اس و برداشتن قاب پشتی، باید به اسکنر اثر انگشت توجه کرد، چرا که به این بخش متصل شده است. پس باید ابتدا آن را جدا کرد. در تصاویر کالبدشکافی شیائومی می میکس 2 اس می‌توانید جزییات بخش‌های درونی این گوشی را مشاهده کنید.

شیائومی می میکس 2 اس یک پرچمدار قدرت گرفته از اسنپدراگون 845 است. این مدل در مقایسه با نسل قبل تفاوت چشم‌گیری نداشته و تنها یک مدل بهبود یافته از شیائومی می میکس 2 محسوب می‌شود. نمایشگر دستگاه 5.99 اینچی بوده و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس آن نشان‌دهنده نسبت ابعاد تصویر 18:9 صفحه نمایش است. گوشی در دو نسخه دارای رم 6 گیگابایت و 8 گیگابایت عرضه شده و نسخه مجهز به بیشترین ظرفیت داخلی آن، 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. بر اساس مرجع امتیازدهی DxOMark، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی شیائومی می میکس 2 اس جزو ده مورد از برترین دوربین‌های موبایل حال حاضر است. باتری آن 3400 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

تصاویر کالبدشکافی شیائومی می میکس 2 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بنظر من چون امتحانی پس نداده قابل اطمینان نیست

  2. گوشی چینی همیشه ظاهرش خوبه ولی بعدش گند میده دستتون

  3. خیلی حرفه ای طراحی شده