معرفی کانسپت جنسیس Essentia در نمایشگاه خودرو نیویورک

کانسپت جنسیس Essentia با هدف به نمایش گذاشتن آینده‌ی محصولات این خودروساز کره‌ای، در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این خودروی مفهومی آشنا می‌شویم.

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 آغاز شده و شاهد رونمایی از خودروهای مهمی در آن هستیم. یکی از جذاب‌ترین محصولات به نمایش گذاشته شده در این رویداد مهم خودرویی، کانسپت جنسیس Essentia است که جهت‌گیری این تولیدکننده‌ی خودروهای لوکس را در آینده‌ی نه چندان دور نشان می‌دهد. مدل مفهومی Essentia، یک جی تی دو در شیک با بدنه‌ی فیبر کربنی و قوای محرکه الکتریکی است که تفاوت‌های زیادی با محصولات فعلی این برند دارد.

کانسپت جنسیس Essentia

کانسپت جنسیس Essentia دارای ویژگی‌هایی است که در مدل‌های آینده‌ی این برند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در نمای روبروی این خودروی مفهومی، جلوپنجره‌ی تکامل‌یافته‌ای به کار رفته که از جلوپنجره‌ی مدل‌های جنسیس جی 70 و جی 80 گوشه‌دارتر و تیزتر است. از دیگر ویژگی‌های طراحی این کانسپت جدید می‌توان به چراغ‌هایی اشاره کرد که اولین بار در کانسپت جی وی 80 معرفی شده بود.

کانسپت جنسیس Essentia

کاپوت جنسیس Essentia نشانه‌ای از سیستم تعلیق خاص خودرو است و شیشه جلوی خمیده، نمای عقب عضلانی و ورودی‌های هوای پشت چرخ‌های جلو نیز در طراحی خودرو به چشم می‌خورند. همچنین درهای پروانه‌ای، نمای منحصربه‌فردی را به این مدل مفهومی بخشیده‌اند. این درهای پروانه‌ای از تکنولوژی تشخیص چهره و کنترل اثر انگشتی برای تشخیص راننده استفاده می‌کند.

در داخل کابین کانسپت جنسیس Essentia نیز شاهد طراحی خاص و زیبایی هستیم. فضای مینیمالیستی با فرمان سفارشی، پوشش چرم و لوکس صندلی‌ها، تریم فیبر کربن با طراحی سه بعدی و عناصر آلومینیومی پولیش خورده، ظاهر چشم‌نواز و ویژه‌ای را به این بخش از خودرو بخشیده است. نمایشگر دیجیتالی 8 اینچی پشت آمپرها و صفحه نمایش بزرگ بر روی داشبورد برای کنترل سیستم تهویه مطبوع، جهت‌یابی ناوبری و سایر کنترل‌های داخل خودرو از دیگر ویژگی‌های فضای داخلی این مدل مفهومی محسوب می‌شوند.

کانسپت جنسیس Essentia

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی کانسپت جنسیس Essentia اعلام نشده، اما گفته می‌شود این خودرو از شاسی مونوکوک فیبر کربنی و چند پیشرانه الکتریکی مختلف استفاده می‌کند. همچنین شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت این مدل در حدود 3 ثانیه اعلام شده است. محدوده حرکتی خودرو در حالت الکتریکی نیز در حدود 373 کیلومتر و حداکثر سرعت آن در حدود 268 کیلومتر بر ساعت تخمین زده می‌شود.

گالری عکس های کانسپت جنسیس Essentia

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فک کن مثلا کبوتر خراب کاری کنه روی این ماشین چه حسی داریی

  2. اینو باید بگیری جلوت فقط نگاش کنی

  3. ای وای اینو من دیدم
    توی اسفالت 8 بازیش کردم