هیوندای توسان 2019 فیس لیفت

هیوندای توسان 2019 فیس لیفت در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد

هیوندای توسان 2019 فیس لیفت (Hyundai Tucson) با پیشرانه‌های جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی شد. در ادامه مطلب، مشخصات و ویژگی‌های نسل جدید این شاسی بلند کره‌ای را مشاهده می‌کنید.

نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی جهان است و محصولات جذابی در این نمایشگاه معرفی می‌شوند. هیوندای توسان 2019 فیس لیفت از جمله خودروهای مهمی است که با تغییرات جدید به نمایشگاه نیویورک آمد.

هیوندای توسان 2019 فیس لیفت

مهم‌ترین تغییر هیوندای توسان 2019 فیس لیفت در زیر کاپوت خودرو اتفاق افتاده است. توسان جدید از پیشرانه‌های جدیدی برخوردار خواهد بود. 2 پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری تزریق مستقیم با قدرت 164 اسب بخار و پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تزریق مستقیم با قدرت 181 اسب بخار برای مدل 2019 در نظر شده گرفته است. نسخه‌ی فول‌تر این خودرو از پیشرانه 2.4 لیتری استفاده می‌کند که جایگزین نسخه 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی فعلی با قدرت 175 اسب بخار می‌شود. همچنین گیربکس 6 سرعته اتوماتیک در هر دو نسخه، قدرت تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

هیوندای توسان 2019 فیس لیفت

هیوندای توسان 2019 فیس لیفت مانند بسیاری از خودروهای مدرن امروزی به سیستم‌های ایمنی مختلف مجهز شده که از جمله آن‌ها می‌توان به دستیار پیشگیری از برخورد جلو، سیستم تشخیص عابر پیاده، نور بالای اتوماتیک، برف‌پاک‌کن مجهز به سنسور باران، کروز کنترل هوشمند با عملکرد حرکت و توقف و هشدار توجه راننده اشاره کرد. سیستم‌های کمکی پیشگیری از برخورد جلو و دستیار حفظ خودرو در بین خطوط به صورت استاندارد برای این کراس اوور ارائه شده‌اند.

هیوندای توسان 2019 فیس لیفت

در کابین هیوندای توسان جدید، یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش 7 اینچی و ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو تعبیه شده و سیستم بلو لینک با 3 سال سرویس رایگان نیز در برخی تریم‌ها به خریداران ارائه می‌شود. توسان 2019 در تریم‌های SE، SEL، Value، اسپورت و لیمیتد عرضه خواهد شد که هر یک از آن‌ها تفاوت‌هایی با هم دارند. رینگ‌های 18 اینچی برای مدل SEL و رینگ‌های 17 و 19 اینچی برای سایر مدل‌ها در اختیار قرار می‌گیرند. مدل Limited دارای تریم کرومی است و پیشرانه 2 لیتری هم تنها در تریم‌های Value و SE عرضه می‌شود. سایر مدل‌ها از پیشرانه 2.4 لیتری بهره می‌برند.

هیوندای توسان 2019 فیس لیفت

از نظر طراحی ظاهری تفاوت زیادی بین هیوندای توسان 2019 فیس لیفت و مدل قبلی مشاهده نمی‌شود و تنها تغییرات جزئی در جلوپنجره و چراغ‌های جلو و عقب ایجاد شده است. توسان جدید از پاییز 2018 میلادی وارد بازار جهانی خواهد شد.

عکس های هیوندای توسان 2019 فیس لیفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خدایی عشقه قیافش الهییی

  2. یکم بی روح بود.بنظرم اگه رنگ دیگه ای داشت بهتر بود

  3. گربه دستش به گوش نمیرسه میگه پیف پیف بو میده

  4. همه شاسی بلند ها شبیه هم هستن ولی این یکم نچسب بود