رنو کپچر اس ادیشن با پیشرانه قدرتمندتر و رنگ و آپشن‌های جدید معرفی شد

رنو کپچر اس ادیشن (Renault Captur S Edition) به عنوان یک مدل سفارشی از این کراس اوور جمع و جور معرفی شد. شرکت رنو این مدل را با پیشرانه قدرتمندتر، آپشن‌های بیشتر و رنگ جدید برای مشتریان نسل جوان عرضه خواهد کرد.

شرکت خودروسازی رنو با هدف جذب مشتریان جوان به خرید کراس اوور جمع و جور خود، مدل جدید و سفارشی کپچر را با نام S Edition و ویژگی‌های تازه معرفی کرده است. این مدل سفارشی با قیمت پایه 23 هزار و 300 یورو، پیشرانه 120 اسب بخاری و گیربکس دستی یا اتوماتیک EDC عرضه می‌شود. همچنین نسخه دیزلی dCi رنو کپچر اس ادیشن با پیشرانه 110 اسب بخاری و قیمت پایه 26 هزار و 100 یورو به فروش خواهد رسید. مدل دیگر این خودرو از نوع بنزینی با پیشرانه 150 اسب بخاری است که قیمت این نسخه نیز 24 هزار و 600 یورو خواهد بود.

رنو کپچر اس ادیشن

رنو کپچر اس ادیشن با رنگ منحصربه‌فرد آبی و رنگ سقف مشکی یا خاکستری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. البته 7 رنگ متمایز دیگر نیز برای این مدل ارائه شده و نشان S Edition، عناصر محافظتی خاکستری‌رنگ بر روی درها و رکاب‌ها و همچنین رینگ‌های 17 اینچی جدید، این مدل سفارشی را متمایز می‌کنند.

رنو کپچر اس ادیشن

در داخل کابین خودرو شاهد دوخت‌های آبی‌رنگ و سیستم اطلاعات و سرگرمی آر لاین با صفحه نمایش 7 اینچی به همراه اندروید اتو، بلوتوث و ناوبری تام تام هستیم. کف‌پوش‌های منحصربه‌فرد، دوربین دید دنده عقب، حسگرهای پارک و فضای مشکی‌رنگ در اطراف ورودی‌های هوا از دیگر ویژگی‌های استاندارد در داخل خودرو هستند. لیست آپشن‌های رنو کپچر اس ادیشن به همین‌جا ختم نمی‌شود و سانروف شیشه‌ای ثابت، سیستم صوتی Bose، صندلی‌های گرم‌شونده جلو، عناصر آبی‌رنگ در داخل کابین و لاستیک زاپاس کوچک‌تر نیز ارائه شده است.

عکس های رنو کپچر اس ادیشن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سبز یشمیش یا قرمزش هم خوشگل میشد

  2. خدایی رنگش خیلی خوشگله