آیپد 2018 اپل

جعبه گشایی و بررسی اولیه آیپد 2018 اپل + ویدیو

در این مقاله به جعبه گشایی و بررسی اولیه آیپد 2018 اپل (Apple iPad 2018) همراه با ویدیو خواهیم پرداخت. این تبلت، ارزان قیمت ترین تبلت اپل بوده و از قابلیت های جذابی همچون پشتیبانی از قلم هوشمند برخوردار است.

ششمین نسل آیپد اپل سرانجام عرضه شد. در حالی که ما عادت داریم هر آیپد جدیدی که عرضه می‌شود، قدرتمندتر و در رده پرچمدارها باشد، اما این آیپد 9.7 اینچی مدل جدید با هدف استفاده در محیط های آموزشی به تولید رسیده است. این آیپد بر خلاف نسل گذشته‌ی خود حالا از قلم هوشمند اپل (Apple Pencil) نیز پشتیبانی می‌کند، اما قیمت آن تغییری نکرده است. نکته جالب اینجاست که مدارس می‌توانند با قیمت 299 دلار آن را خریداری کنند.

اگر تا به حال یک تبلت آیپد خریده باشید، لازم است بدانید هیچ چیز خاص جدیدی در مورد جعبه تبلت وجود ندارد. در جلوی این جعبه ما یک تصویر عرضی از آیپد را مشاهده می‌کنیم که ضخامت اندک 7.7 میلی‌متری آن را به تصویر می‌کشد. هرچند این تبلت از ضخامت کمی برخوردار است، اما ضخامت آن از آیپد ایر 2 و آیپد پرو 9.7 اینچی باریک‌تر نیست.

آیپد 2018 اپل

در قسمت پشتی جعبه، برخی از مشخصات فنی نظیر مدل، رنگ و ظرفیت آیپد نوشته شده است. اما محتویات داخل جعبه شامل چه چیزهایی می‌شود؟

محتوای جعبه آیپد جدید

  • آیپد
  • کابل لایتنینگ به یو اس بی
  • آدابتور پاور USB
  • دفترچه راهنما

آیپد 2018 اپل

ما در این مقاله یک نسخه رزگلد آیپد 2018 اپل را جعبه گشایی کرده‌ایم. وقتی به آن نگاه می‌کنیم، از برخی زوایا به نظر این تبلت صورتی رنگ است. با این وجود چنین موردی در نسخه قبلی نیز وجود داشت و چیز جدیدی نیست. راه اندازی تبلت بسیار آسان است، به خصوص اگر از دیوایس آی او اسی دیگری نیز استفاده کنید. به جای آنکه به صورت دستی تمامی مراحل را یکی پس از دیگری برای راه اندازی تبلت بگذرانید، می‌توانید به صورت آنلاین دیوایس آی او اسی دوم را به آیپد 2018 اپل متصل کرده تا به صورت خودکار تمامی اطلاعات به دیوایس جدید منتقل شود. بدین صورت آن‌ها به صورت خودکار به یک شبکه یکسان متصل خواهند شد.

گالری تصاویر آیپد 2018 اپل

آیپد 2018 اپل

رابط کاربری نسبت به نسل پیشین تغییر بزرگی را نداشته است، اما بزرگترین چیزی که ما در آیپد 2018 اپل می‌بینیم، ژست‌های حرکتی جدید برای ناوبری است. به طور مثال برای دسترسی به نوار ناوبری زمانی که در یک اپلیکیشن هستید و یا حتی دسترسی به کنترل سنتر، شما باید قسمت پایین نمایشگر را به سمت بالا بکشید. خوشبختانه این تبلت از ژست‌های حرکتی 5 انگشتی نیز پشتیبانی می‌کند.

ویدیو جعبه گشایی آیپد 2018 اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. علشقتم ایپد 💋

  2. تمیز از روی جعبه گوشی میشه فهمید برای چه قشری ساخته شده

  3. ینی اون همه پول بابت اون سیب گاز زده مسخره س

  4. چقدر خوشگله
    سر سعید بیا نقدش کن لطفا

  5. تقریبا محتوای جعبه غیر از خود دستگاه هیچی نیس

  6. خیلی ظاهر قشنگی داره
    البته خوش رنگه بیشتر