پاریس از قاب لنز دوربین هواوی پی 20 پرو

شهر پاریس را از قاب لنز دوربین هواوی پی 20 پرو تماشا کنید

در این مقاله می‌توانید نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) را مشاهده کنید که یک دوچرخه سوار فرانسوی از شهر پاریس و در شرایط نوری مختلف تهیه کرده است.

گاهی اوقات مسائل آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود. نظیر وقتی که ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در CES از مشکلات عرضه گوشی های این شرکت به هواوی می‌گوید و یا زمانی که این شرکت می‌خواهد از یک دوچرخه سوار پاریسی برای به تصویر کشیدن قدرت دوربین هواوی پی 20 پرو استفاده کند، اما به قدری هوا سرد و بارانی می‌شود که برنامه‌های هواوی به هم می‌ریزد. البته ما می‌دانیم که گوشی پرچمدار جدید هواوی در برابر نفوذ آب مقاوم است، به همین خاطر این برنامه کنسل نشد و دوچرخه سوار مذکور این گوشی را به بیرون برد و تصاویری از شهر پاریس با آن در همان شرایط آب و هوایی گرفت.

هرچند عکس‌های گرفته شده با هواوی پی 20 پرو نمی‌توانند همانند عکس‌هایی که در شرایط هوای آفتابی می‌گیریم خوب باشند، اما همچنان عالی به نظر می‌رسند. از زوم هیبریدی 5 برابری گرفته تا توانایی باورنکردنی نمایش جزئیات و نور کافی در شرایط نوری کم، همگی باعث می‌شوند تا بتوانید با گوشی هوشمند جدید هواوی عکس‌های زیبا را به ثبت برسانید. حالت شب نیز یک قابلیت برجسته است که به شما اجازه می‌دهد نوردهی طولانی 4 ثانیه‌ای دستی را مورد استفاده قرار دهید. این حالت، می‌تواند عکس‌های متفاوت از هر گوشی دیگری را ثبت کند.

پاریس از قاب لنز دوربین هواوی پی 20 پرو

لذت مشاهده نمونه تصاویر دوربین هواوی پی 20 پرو در شرایط محیطی مختلف می‌تواند جذاب باشد. این دوربین از پس هر محیط و شرایط آب و هوایی برمی‌آید. پس به ما بپیوندید و تصاویری که پشت یک دوچرخه با استفاده از این گوشی در نورهای خیره کننده، باران و تاریکی گرفته شده است را مشاهده کنید. ما نمی‌خواهیم در مورد این تصاویر قضاوت کنیم. گجت نیوز طی چند هفته آینده بررسی کامل و جامعی را از این گوشی هوشمند جذاب ارائه خواهد کرد، بنابراین تنها به تماشای شهر پاریس از پشت قاب لنز دوربین هواوی پی 20 پرو نشسته و لذت ببرید.

نکته: در تصاویر زیر، عکس‌ها با زوم 1، 3 و 5 برابری گرفته شده‌اند. تمامی تصاویر در حالت 10 مگاپیکسلی گرفته شده‌اند که تنظیم پیشفرض دوربین هواوی پی 20 پرو است. حالت عکاسی نیز خودکار یا حالت شب بوده است.

 

نمونه تصاویر دوربین هواوی پی 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. تصویرای بشدت زیبایی رو ثبت میکنه. در یک کلام عالیه

  2. آرزومه یه روز برم پاریس

  3. فوق العاده چشم نوازه
    خودمونیم تصور کنین صب که پا میشی پنجره رو وا کنی این برج رو ببینی جلو روت

  4. من عاشق پاریسم ولی هواوی حالمو گرفت

  5. اگگه من توی پاریس زندگی میکردم و یه پی بیسم داشتم دیگه هیچی نمیخاستم

  6. خود پاریش خوشگله ولی از توی دوربین پی بیست دوچندان شده زیباییش