مازراتی لوانته تروفئو

قدرت‌نمایی مازراتی لوانته تروفئو با پیشرانه 590 اسب بخاری در نمایشگاه نیویورک

مازراتی لوانته تروفئو (Maserati Levante Trofeo) نام نسخه جدید خودرو شاسی بلند مازراتی است که در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی شد. این کراس اوور به یک پیشرانه با توان تولید 590 اسب بخار انرژی تجهیز شده است!

مازراتی که در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 حضور یافته است، از قدرتمندترین نسخه خودرو شاسی بلند لوانته پرده برداری کرد. مازراتی لوانته تروفئو نام این نسخه‌ی جذاب است که به یک پیشرانه قدرتمند 8 سیلندر مجهز است. گفته می‌شود این پیشرانه قادر به ارائه بالاترین قدرت در هر لیتر، در بین تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت است.

مشخصات فنی مازراتی لوانته تروفئو

پیشرانه 3.8 لیتری بیتوربو این خودرو قادر به تولید قدرت 590 اسب بخار انرژی در 6250 دور در دقیقه و گشتاور 730 نیوتن‌متر در چیزی بین 2250 الی 5000 دور در دقیقه است. این پیشرانه که توسط فراری در مارانلو ساخته شده است، در تنها 3.9 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز 300 کیلومتر بر ساعت است.

مازراتی لوانته تروفئو

البته بدیهی است که این قدرت بالا تنها به واسطه یک پیشرانه جدیدتر به دست نیامده است. مازراتی لوانته تروفئو همچنین از یک سیستم تعلیق اسپورت شده برخوردار است که می‌تواند رانندگی کاملا راحت و خوب را برای شما فراهم کند. این خودروساز متعهد شده است که وزن تعادل وزنی خودرو 50:50 بوده و از مرکز جاذبه کمی برخوردار باشد.

مازراتی لوانته تروفئو

از نظر ظاهری در قسمت جلو، این خودرو SUV از یک جلوپنجره مشبک جدید با میله‌های دوگانه عمودی مشکی پیانویی بهره می‌برد. در قسمت پشتی نیز یک دیفیوزر جدید با لوله اگزوزهای بیضی شکل یکپارچه با سپر به رنگ مشکی به چشم می‌خورد. در اینجا رینگ‌های 22 اینچی آلومینیومی به چرخ‌ها نمایی بسیار زیبا بخشیده‌اند.

مازراتی لوانته تروفئو

در داخل کابین شما می‌توانید صندلی‌هایی را با چرم طبیعی و دوخت متضاد نسبت به رنگ انتخابی‌تان داشته باشید. تجهیزات این مدل جدید شامل تریم فیبر کربن مات، دستگیره‌های فلزی، پدال شیفترها، سقف جدید با نشان‌های فلزی مدل تروفئو و یک ساعت منحصر به فرد مارک مازراتی هستند. به صورت استاندارد، 17 اسپیکر 1280 واتی همراه سیستم صوتی مارک Bowers & Wilkins نیز در این خودرو تعبیه شده است. لازم به ذکر است که این مدل در کارخانه‌های شرکت مازراتی در ایتالیا به تولید خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. داخلش چقدر جا داره

  2. خیلی خوبه ولی گرونه