لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر

حضور لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر در نمایشگاه خودرو نیویورک

لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر (Lamborghini Huracan Performante Spyder) طی یک رویداد شخصی در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 برای بازار آمریکای شمالی معرفی و قیمت و مشخصات آن اعلام شد.

لامبورگینی در جریان نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 با برگزاری یک رویداد خصوصی از خودروی رودستر پرفورمنس خود یعنی اوراکان پرفورمنته اسپایدر برای بازار کشورهای آمریکای شمالی رونمایی کرد. این خودرو در تابستان سال جاری با قیمت پایه 308 هزار و 859 دلار عرضه می‌شود و قصد دارد ابعاد تازه‌ای از لذت سواری را به خریداران ارائه کند.

لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر

این خودروی رودستر بر پایه اوراکان پرفورمنته ساخته شده و سقف نرم و جمع‌شونده‌ی آن به صورت برقی و در مدت 17 ثانیه تا سرعت 48 کیلومتر بر ساعت بسته می‌شود. این سقف تاشدنی برقی، مهم‌ترین وجه تمایز لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر با برادرش است. کمپانی لامبورگینی مدعی شده که طراحی پیشرفته و تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های پرفورمنس اوراکان پرفورمنته به عنوان پایه و اساس شکل‌گیری مدل اسپایدر مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر

این رودستر جذاب به لطف به‌کارگیری قطعات کامپوزیتی فورج کاری شده، 35 کیلوگرم سبک‌تر از نسخه استاندارد اسپایدر شده و سیستم مشهور ALA لامبورگینی نیز باعث می‌شود قطعات آیرودینامیکی خودرو برای ایجاد حداکثر داون فورس و حداقل درگ تنظیم شوند. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر می‌توان به سیستم تعلیق بازنگری شده، فرمان پاسخگوتر و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی بهبودیافته اشاره کرد.

لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر

این خودرو مانند نسخه کوپه از پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 640 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن‌متر استفاده می‌کند و گیربکس 7 سرعته دو کلاچه‌، وظیفه انتقال این میزان قدرت به هر چهار چرخ خودرو را بر عهده دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت اوراکان پرفورمنته رودستر معادل 3.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن 325 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. اوراکان اسپایدر استاندارد دارای پیشرانه‌ای به قدرت 610 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن‌متر بود.

الساندرو فارمشی (Alessandro Farmeschi)، مدیر عملیاتی لامبورگینی در آمریکا می‌گوید اوراکان پرفورمنته اسپایدر فراتر از انتظارات پرفورمنس بوده و با طراحی فوق‌العاده و جذابش، خودرویی بی‌نظیر برای رانندگی در تابستان محسوب می‌شود.

عکس های لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر