کلید هوم جانبی آیفون ایکس

کلید هوم جانبی آیفون ایکس حاوی اسکنر اثر انگشت و جک هدفون معرفی شد

اپل ساعاتی پیش از کلید هوم جانبی آیفون ایکس پرده برداری کرد. این گجت جانبی، کلید هوم، اسکنر اثر انگشت، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک درگاه لایتنینگ را در اختیار کاربران گوشی های آیفون ایکس خواهد گذاشت.

اپل ساعاتی پیش از یک کلید هوم متصل شونده برای آیفون 10 ویژه خود پرده برداری کرد که سال گذشته عرضه شده بود. همانطور که احتمالا مستحضر هستید این گوشی به لطف حضور یک نمایشگر تمام صفحه، فاقد کلید هوم و اسکنر اثر انگشت است و این اسکنر جای خودش را به فیس آی دی، یک سیستم تشخیص چهره پیشرفته داده است. کلید هوم جانبی آیفون ایکس نقش تاچ آی دی را نیز برای گوشی اپل بازی خواهد کرد تا کاربرانی که علاقه‌مند به استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره نیستند، بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

ابعاد کلید هوم جانبی آیفون ایکس برابر با 29 در 30 در 3.9 میلی‌متر، چیزی شبیه به آیپاد شافل است. با این حال، برخلاف شافل این وسیله جانبی از طراحی آلومینیومی برخوردار نیست و اپل از یک جنس پلاستیک براق برای طراحی آن استفاده کرده است که در کابل‌های شارژر و سایر لوازم جانبی دیگر محصولات اپل نیز دیده‌ایم. تنها خود دکمه از جنس متفاوتی برخوردار است؛ آن توسط یک لایه شیشه‌ای پوشانده شده است.

کلید هوم جانبی آیفون ایکس به درگاه لایتنینگ گوشی شما متصل خواهد شد. خود این وسیله شامل یک درگاه لایتنینگ دیگر همراه با یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز خواهد بود.

کلید هوم جانبی آیفون ایکس

پس اگر از فیس آی دی خسته شده‌اید، شما می‌توانید با استفاده از این وسیله‌ی جانبی، خاطرات خوش قفل گشایی گوشی با استفاده از انگشتانتان را بار دیگر تجربه کنید. علاوه بر این اگر نمی‌خواهید برای خرید یک هدفون بیسیم هزینه‌ی هنگفتی را متحمل شوید، می‌توانید به لطف این گجت جانبی آیفون ایکس بار دیگر از هدفون قدیمی‌تان بر روی گوشی مدرن خود استفاده کنید.

این کلید هوم دقیقا مشابه کلید هوم آیفون های قدیمی‌تر اپل کار می‌کند و هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید با نگه داشتن طولانی مدت آن سیری را اجرا کنید، با دو بار ضربه بر روی آن به آخرین اپلیکیشن‌های اجرا شده دسترسی پیدا کنید و یا با فشردن آن وارد صفحه هوم گوشی‌تان شوید. لازم به ذکر است که پشتیبانی از این کلید هوم جانبی آیفون ایکس همراه با آپدیت آی او اس 11.3 به گوشی های اپل اضافه شد.

قیمت کلید هوم جانبی آیفون ایکس

این گجت جانبی تا چند وقت دیگر به قفسه‌ی فروشگاه‌ها اضافه خواهد شد. شما برای خرید آن باید 70 دلار هزینه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

25 دیدگاه

  1. همتون عقده ای و یاوه گویین پول خریده ایفونو ندارین افتادین به چرت گفتن اگه بهتون مفتی بدن مثل کنه میچسبین به ای او اس

  2. جالبه اپل هر کاری می کنه ک یه سری اشغال رو بفروشه اون از باتری گوشی هاش ک باید 200دلار بدی تا باتری 6و 7 رو عوض کنی این از کلید هوم واقعا احمقانست فکر کن توی ی جمعی نشستی بعد کسایی ک هواوی یا سامسونگ دارن از حسگر اثر انگشت استفاده می کنن بعد تو یه قطعه مربعی میاری وصل می کنی ب گوشیت در حالی ک تازه ب اون ناچ زشت بالای گوشیت عادت کردی یه تیکه پلاستیک وصل کنی ب پایین گوشیت همه بهت می خندن چون واقعا احمقانست 7 میلیون تومان دادی گوشی ک باید اینطوری ازش استفاده کنی وقتی روی گوشیت تبدیل جک 3.5 ب لایتینگ نیست وقتی شارژر گوشیت فست شارژ رو پشتیبانی نمی کنه و گوشیت 240 دقیقه زمان می بره ک شارژ کامل شه و باید 700هزار تومان بدی ک شارژر فست شارژ و 2تا تبدیل برای گوشیت بگیری ک گوشیت فست شارژ رو پشتیبانی بکنه و 120 دقیقه زمان ببره ک گوشیت شارژ شه. در همین زمان میت 10 پرو تو 5 دقیقه 48درصد شارژ می گیره و تو 40دقیقه شارژ کامل حسگر اثر انگشت داره. جالب تر از همه شارژر فست شارژی برای ایفون ایکس وجود نداره و شارژری ک می گیری یو اس بی تایپcاست و باید تبدیل تایپ cب لایتینگ هم بگیری😂😂😂😂😂

  3. مسخرشو در اوردن چه معنی میده

  4. ایول بازم بگید ایفون بده

  5. مجبوری ورش داری که بعد بخوای این کارو کنی یه جور کرم هست

  6. بابا کی میاد ایران یهدفه بگین ایفون تبدیل میشه به یه ابر کامپیوتر

  7. مسخره باید اونو وصل کرد بعد انگشت رو گذاشت روش

  8. مشکل رو بساز، راه‌حل رو بفروش

  9. دیگه هیچ بهونه ای ندارم باید بخرمش حتی شده نزول بگیرم 🤨