بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

اگر اخبار نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 (New York Auto Show 2018) را از دست داده‌اید، ما در این مقاله بهترین محصولات معرفی شده در این نمایشگاه معتبر جهانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

نمایشگاه خودرو نیویورک، امسال یکی از بهترین سال‌های خودش را تجربه کرد. در حالی که نام‌های بزرگ صنعت خودروسازی از بسیاری از محصولات جدید خود در این رویداد بزرگ پرده برداری کردند، اما همچنان برخی از محصولات بزرگ دیگرشان مثل ماکسیما 2019 با خود به این نمایشگاه نیاورده بودند تا در زمان دیگری منتظر رونمایی از آن‌ها باشیم.

نیویورک امسال میزبان چندین خودرو SUV جذاب بود که بسیاری از ما نیز علاقه‌مند آن‌ها هستیم. به طور مثال می‌توان به طرح مفهومی نسل آینده لینکلن اویاتور و مدل 2019 تویوتا راو 4 اشاره کرد. اما کراس اوورها تنها سیب بزرگ برجسته‌ی این مراسم بین‌المللی نبودند. جنسسیس اسنتیا کانسپت نیز یک خودرو بسیار زیبا و جذاب با سبک و سیاک کلاسیک است که برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 در معرض دید همگان قرار گرفت. علاوه بر این، نسل جدید خودرو هاچ بک تویوتا کرولا را نیز در این مراسم توانستیم ببینیم که یکی دیگر از محصولات مورد علاقه ما است.

در ادامه می‌توانید فهرستی از بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 را مشاهده کنید.

بهترین محصولات نمایشگاه خودرو نیویورک 2018


آئودی آر اس 5 اسپورت بک 2019

آئودی آر اس 5 اسپورت بک 2019 - بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

سرانجام طرفداران آئودی آر اس 5 کوپه می‌توانند نسخه‌ی اسپورت بک این خودروی جذاب را همراه با درهای پشتی و یک صندوق قابل استفاده در خیابان‌ها مشاهده کنند. این خودرو به یک پیشرانه 2.9 لیتری توربوشارژ شده 6 سیلندر مجهز است که قادر به تولید 444 اسب بخار انرژی و گشتاور 600 نیوتن‌متر است.

تویوتا راو 4 2019

تویوتا راو 4 2019 - بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

تویوتا کاری را انجام داد که هیچکس انتظارش را نداشت با مدل 2019 راو 4 انجام دهد. برخلاف هر نسل گذشته دیگری که ظاهری دوستانه داشت، حالا نسل جدید وار 4 از چهره‌ای به مراتب خشن‌تر برخوردار است. جلوپنجره‌ی بزرگ و خطوط مخروطی، شکل و ظاهری به راو 4 جدید بخشیده که هیچ یک از مدل‌های آن در طول دو دهه نداشته‌اند.

شاید طراحی آن چیزی شبیه به سوبارو فارستر 2019 باشد که آن هم در همین نمایشگاه معرفی شد. شاید راو 4 نخستین گزینه‌ی محبوب ما برای آفرود سواری حرفه‌ای نباشد، اما حالا به نظر می‌رسد می‌تواند ظرفیت‌های بیشتری را نسبت به گذشته ارائه کند.

جنسیس اسنتیا کانسپت

جنسیس اسنتیا کانسپت - بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

جنسیس در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 از یک خودرو مفهومی،‌ در واقع شاید می‌توان گفت بهترین خودرو مفهوری معرفی شده تا به حال پرده برداشت. این خودرو، آینده‌ی اتومبیل های الکتریکی را نشان می‌دهد و دقیقا ما نمی‌دانیم آیا باید آن را در رده خودروهای سری GT قرار داد یا خیر، اما در هر صورت ما می‌دانیم که چند موتور الکتریکی که به صورت ترکیبی فعالیت خواهند کرد، می‌توانند عملکرد بی‌نظیری را به این خودرو ببخشند.

لینکلن اویاتور کانسپت

لینکلن اویاتور - بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

بسیاری از طراحی‌های اخیر شرکت لینکلن نتوانستند توجه ما را به خود جلب کنند، اما پرده برداری از اویاتور، تاثیر زیادی بر روی ما گذاشته است. این خودرو مفهومی از طراحی شیک، مدرن و خاصی برخوردار است. در داخل کابین نیز شما می‌توانید بسیاری از امکانات جدید را مشاهده کنید. شاید مهم‌ترین این امکانات یک سیستم ناوبری شفاف، برخلاف آنچه که در مدل Continental‌ وجود داشت باشد. لینکلن همچنین تلاش مهندسی شده منحصر به فردی را برای ساخت این مدل انجام داده است.

اویاتور به شما اجازه می‌دهد تا از گوشی هوشمند خود به عنوان کلید خودرو استفاده کنید، سطح مسیر را با استفاده از دوربین‌ها اسکن کرده و به لطف یک سیستم پلاگین هیبریدی همراه یک موتور بیتوربو به دل جاده‌ها بزنید. بی‌تردید Aviator یک خودروی نوآورانه خواهد بود.

تویوتا کرولا هاچ بک 2019

تویوتا کرولا هاچ بک 2019 - بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

کرولا هاچ بک جدید یک محصول بسیار خوب است که همراه یک گیربکس 6 سرعته دستی عرضه خواهد شد. طراحی این خودرو به شکلی است که به اعتقاد ما از نسخه‌های مختلف خودرو کرولا عرضه شده در یک دهه اخیر بسیار جذاب‌تر و متفاوت‌تر است. ما منتظریم که ببینیم رانندگی با این خودرو چقدر جذاب است، اما پیش از آن باید به پلتفرم جدید TNGA تویوتا در این خودرو اشاره کنیم که مرکز ثفل خودرو را کاهش داده است.

ما خیلی در مورد تکنولوژی ایمنی جدید تویوتا مطمئن نیستیم چون اطلاع زیادی از آن نداریم، اما همچنان فکر می‌کنیم که کرولا هاچ بک جدید، یک گام محکم در راهی درست برای تویوتا است.
=

آکورا RDX 2019

آکورا RDX 2019 - بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

حتی اگر خودرو RDX یک نسخه کپی شده از خودرو مفهومی باشد که ما در نمایشگاه دیترویت دیده بودیم، باز هم آنقدر این SUV جذاب و زیبا است که با دیدن دوباره آن در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 به وجد آمده‌ایم. مهم‌ترین ویژگی‌های خودرو جدید آکورا ظاهر زیبا و اسپورت آن همراه تریم A-Spec است. این تریم شامل رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی در تایرهایی کوچک، استفاده از رنگ مشکی براق در برخی از المان‌ها شامل چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و پنجره‌های کناری و همچنین صندلی‌های چرمی با رنگ قرمز یا مشکی است.

در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ شده قرار دارد و داخل کابین نیز تکنولوژی‌هایی مشابه ابرخودرو NSX این شرکت به کار رفته است. این‌ها تمام چیزهایی است که با یک نگاه، شما را عاشق خودرو شاسی بلند جدید آکورا می‌کند.

مینی کوپر کلاسیک الکتریکی

مینی کوپر کلاسیک الکتریکی - بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

از نظر فنی بخواهیم بگوییم، مینی کوپر کلاسیک الکتریکی در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی نشد، اما آن درست یک روز قبل از بازگشایی درب‌های این نمایشگاه و در شهر نیویورک معرفی شد. تردیدی نیست که استراتژی جدید شرکت مینی ارائه محصولات الکتریکی است. چرا که آن‌ها فروش نسخه پلاگین هیبریدی مینی کانتری من (که به تازگی در ایران نیز معرفی شده) را آغاز کرده و در حال آماده سازی نسخه تمام الکتریکی کوپر سه در هستند. در همین حال آن‌ها سعی داشته‌اند تا با عرضه نسخه الکتریکی مینی کوپر کلاسیک خود بتوانند نقشه‌ی راه آینده‌شان را به جهانیان نشان دهند.

فولکس واگن اطلس تانوک کانسپت

فولکس واگن اطلس تانوک کانسپت - بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018

وقتی یک خودرو پیکاپ مفهومی جدید در یک نمایشگاه خودرو در آمریکا معرفی می‌شود، شما قطعا جزو خوشحال‌ترین آدم‌ها خواهید بود. هرچند مشخص نیست اطلس تانوک چه زمانی به مرحله تولید خواهد رسید، اما به خوبی می‌تواند نشان دهد که خودروساز آلمانی در حال تغییر در تفکراتش است.

این خودرو، تلفیقی از یک پیکاپ و یک SUV‌ هفت نفره است که می‌تواند گزینه‌ی ایده آلی برای کشاورزان باشد. طراحی داخل کابین این خودرو نیز بسیار مینیمالیستی است و دو نمایشگر بزرگ بر روی داشبورد توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد. این خودرو مفهومی از یک پیشرانه 3.6 لیتری 6 سیلندر قدرت می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مینی کوپر بیشتر کلاسیکه و واسه کسایی که ماشین جمع میکنن خوبه

  2. اخه این مینی کوپر کلاسیک الکتریکی چی داره ؟؟

  3. جنسیس اسنتیا کانسپت
    چه غول بیشاخ ودمی شدهه