افتادن دوربین در آب

دو سال بعد از افتادن دوربین در آب های ژاپن، یک تایوانی آن را سالم پیدا کرد!

افتادن دوربین در آب دریا، برای هر فردی به منزله خواندن فاتحه وسیله خود است! آیا می‌توان امید داشت وسیله‌ای که در پهنای گسترده دریا گم شده روزی پیدا شود؟ داستان اخیر نشان داد حتی احتمال رخ دادن چنین اتفاقی نیز وجود دارد.

اگر شیئی را در میانه‌های دریا گم کرده و به چشم خود سقوط آن درون آب را مشاهده کنید، آیا دیگر امیدی که بازپس گرفتن وسیله‌تان خواهید داشت؟ همه می‌دانیم احتمال هیچ رویدادی صفر نیست، به همین دلیل همواره روزنه‌ای از امید وجود دارد. به عنوان نمونه، کاربری دو سال بعد از از سقوط دوربینش درون دریا، آن را پیدا کرد!

افتادن دوربین در آب برای دو سال

گروهی از دانش آموزان تایوانی برای تمیز کردن اطراف ساحل به نزدیکی دریا رفته بودند. یکی از آن‌ها شیئی پیدا کرد که به طور کامل به وسیله صدف‌ها پوشیده شده بود. با کمی کنکاش مشخص شد این یک دوربین دیجیتالی بوده و درون محفظه ضد آب مخصوص قرار گرفته است. این یک دوربین کانن جی 12 بود.

افتادن دوربین در آب

نکته بسیار جالب و تعجب‌آور این است که اگرچه این دانش آموزان دو سال بعد از افتادن دوربین در آب دریا آن را پیدا کردند، اما این وسیله همچنان کار می‌کند و باتری آن قادر به نگه داشتن شارژ است! آن چه پس از افتادن دوربین در آب به نجات آن کمک کرده، مجهز مالک آن برای حوادث این‌چنینی و قرار دادنش درون یک محفظه ضد آب بوده است.

افتادن دوربین در آب

معلم مسئول دانش آموزان، بعد از دریافت دوربین، به تصاویر ثبت شده توسط آن سرک کشید، به این امید که بتواند مالک آن را پیدا کند. طبق اطلاعات کسب شده توسط آن‌ها، دوربین متعلق به فردی ساکن جزیره Ishigaki ژاپن بود. معلم یافته خود را درون فیس بوک به اشتراک گذاشت، بلکه دست به دست شدن این خبر به یافتن مالک آن کمک کند.

عکس زیر دریا

بخشی از تصاویر منتشر شده توسط معلم در شبکه اجتماعی فیس بوک

کمتر از 48 ساعت، دوست مالک دوربین از روی تصاویر منتشر شده توانست آن را تشخیص بدهد. مالک، یک دانشجوی سال سوم دانشگاه سوفیا ژاپن است که باید وی را یکی از خوش‌ شانس‌ترین افراد سال 2018 خطاب کنیم. بعد از افتادن دوربین در آب دریا، مطمئنا او امید خود را از دست داده بود، اما اکنون وسیله دیجیتالی ثبت عکس خود را سالم و سرحال دریافت کرده و تمامی عکس‌های خاطره‌انگیز دو سال گذشته وی دست نخورده باقی مانده‌اند! برای مشاهده پست معلم دلسوز تایوانی در Facebook و دیدن تمامی تصاویر می‌توانید به صفحه وی سر بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. چه سگ جونی بوده دوربینه

  2. چقدر جالب اینا اصلا استفاده میکنن
    ما جنس درجه سوم استفاده میکنیم انتظار همه چیزم داریم

  3. این ینی جنس اصل نمیدونم چرا چینی ها انقدر مزخرف میزنن

  4. سعید اینا تبلیغ کنون هست؟