هواوی آنر 7 ای

گوشی هواوی آنر 7 ای (Huawei Honor 7A) با قابلیت‌های ویژه و قیمت پایین معرفی شد

هواوی آنر 7 ای (Huawei Honor 7A) با نمایشگر کم‌حاشیه و قیمت رقابتی معرفی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، امکانات و مشخصات فنی هواوی آنر 7 ای خواهیم داشت.

آنر 7A، موبایلی با روح آنر View 10 اما قیمتی مقرون‌به‌صرفه است که فروش آن از سوم آوریل (چهاردهم فروردین) در چین آغاز خواهد شد. این گوشی هوشمند قرار است در دو نسخه مختلف با 2 یا 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به فروش رسد.

هواوی آنر 7 ای

مشخصات فنی هواوی آنر 7 ای

موبایل جدید هواوی با فریم فلزی و پنل‌های منحنی شیشه‌ای به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح 720×1440 و نسبت 18:9 تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 430 مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. اگرچه ما با دستگاهی رده پایین رو به رو هستیم، ولی هم‌چنان می‌توان از اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی استفاده کرد.

در کنار نمایشگر کم‌حاشیه، سازندگان از سیستم دوربین دوگانه با دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی (برای افکت‌های بوکه مبتنی بر هوش مصنوعی) بر روی قاب پشتی بهره برده‌اند تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد. دوربین اصلی می‌تواند ویدیوها را با وضوح 1080p ضبط کند، در حالی که برای دوربین سلفی، سنسوری 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش ال ای دی اختصاصی در خدمت کاربران خواهد بود. این دوربین از قابلیت Face Unlock برای باز کردن قفل دستگاه هم پشتیبانی می‌کند.

هواوی آنر 7 ای

خبر خوب در رابطه با گوشی جدید هواوی، پشتیبانی آن از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان و خشاب اختصاصی برای کارت حافظه میکرو اس دی است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه هواوی آنر 7 ای می‌توان به وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا (به همراه فناوری Histen هواوی)، رادیو FM (چیزی که در بسیاری از پرچمداران امروزی پیدا نمی‌شود) و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

گوشی جدید آنر در دو مدل مختلف با 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم، به ترتیب با قیمت 130 دلار (105 یورو) و 160 دلار (130 یورو) در سه رنگ مشکی (Magic Night Black)، طلایی (Platinum Gold) و آبی (Aurora Blue) به فروش می‌رسد.

هواوی آنر 7 ای